Missnöjd med leveranstiden från Blueride

Probelime
4 september 2007 · 39 Inlägg

Okej,
Jag rekommenderar alla att passa er noga för detta företag www.blueride.se Nu har det gott 8a! Arbetsdagar. Har mailat inget svar på 2 dagar! Kan vara så att de är på g att konka eller liknande. Beställ INTE från blueride!

Senast redigerat av Probelime (4 september 2007)

chrizz Administratör
4 september 2007 · 11 790 Inlägg

Att varna för ett företag pga att leveransen tagit 8 arbetsdagar är att ta i kraftigt varför jag redigerat din rubrik till att du är missnöjd med leveranstiden.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Svenss0n
4 september 2007 · 643 Inlägg

Probelime skrev:
Okej,
Jag rekommenderar alla att passa er noga för detta företag www.blueride.se Nu har det gott 8a! Arbetsdagar. Har mailat inget svar på 2 dagar! Kan vara så att de är på g att konka eller liknande. Beställ INTE från blueride!

alltså.. . . ursäkta smile. HAHAHAHHAH du får väll vänta några dar till. sakerna kanske är slut hos dom och kanske hos leverantören åxå? då tar det tid vetty smile

Volvo 850R (1997)
Probelime
4 september 2007 · 39 Inlägg

Svenss0n skrev:

Probelime skrev:
Okej,
Jag rekommenderar alla att passa er noga för detta företag www.blueride.se Nu har det gott 8a! Arbetsdagar. Har mailat inget svar på 2 dagar! Kan vara så att de är på g att konka eller liknande. Beställ INTE från blueride!

alltså.. . . ursäkta smile. HAHAHAHHAH du får väll vänta några dar till. sakerna kanske är slut hos dom och kanske hos leverantören åxå? då tar det tid vetty smile

Varför svarar de ej på mail? Varför skriver de inte innan att varorna är slut? SOm andra bilstylingfirmor skulle göra?

HoKkee
4 september 2007 · 845 Inlägg

kan hålla med om att dom är lite dålig på att svara på mail..

Probelime
4 september 2007 · 39 Inlägg

Jaja, hur som helst verkar jag få mina varor men 9e dagar för leverans i Sverige? Är van vid 1-2 högst. Därför jag blev misstänktsam. Plus, det tog 2 dagar för dom att svara på mail..

Tommy_Enk Toyota-Frälst
4 september 2007 · 310 Inlägg

Probelime skrev:
Jaja, hur som helst verkar jag få mina varor men 9e dagar för leverans i Sverige? Är van vid 1-2 högst. Därför jag blev misstänktsam. Plus, det tog 2 dagar för dom att svara på mail..

Get used to it! Var glad att det bara tagit 9 dagar, jag vet folk som väntat över ett halvår på sina grejer från diverse stylingfirmor. Man kan inte jämföra frakttiderna med företag som håller stor lagerhållning med vissa stylingfirmor som beställer allt efterssom efterfrågan!

Senast redigerat av Tommy_Enk (4 september 2007)

_Spawned_ Maskinförare
4 september 2007 · 1 163 Inlägg

Sist jag beställde tog det ca 4dagar. och då var det en j*vla massa saker som skickats..
Jag ser då blueride.se som ett seriöst företag. jag har aldrig haft problem med dom..

"Fungerar nått, ta genast isär och kolla varför"
GurraG INGET ANNAT!!
4 september 2007 · 1 725 Inlägg

du är den enda som verkar haft problem med detta företag och tycker därför det är jävligt illa att du svartmålar dom på detta viset

Eliza Tro inte allt du hör om mig, sanningen är värre.
4 september 2007 · 991 Inlägg

GurraG skrev:
du är den enda som verkar haft problem med detta företag och tycker därför det är jävligt illa att du svartmålar dom på detta viset

sen kan man fundera på hur många som tar hans inlägg seriöst..

Varför följa strömmen när de bränner mer kalorier att simma motströms?
www.mondoblog.se/misscarbon
Dodge Magnum SRT8 "VORTECH" (2006)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang