byt antivirusprogram till NOD32

Lardi SQ
3 september 2007 · 1 343 Inlägg

att ja har virus kan ja inte svära på dock, men så länge inte ett skit krånglar, varför bry sig? grejat med så mkt med datorer så de räcker å blir över., men varför ha massa progg osv som tar bort virus som ändå inte märks? smile

Senast redigerat av Lardi (3 september 2007)

Ljudnörd!
gamlingen
3 september 2007 · 5 198 Inlägg

Jag skulle då inte köra utan virusprogg,, vet vad som kan hända.... många timmar blev det,,UTAN att felet va mitt. UTAN att jag märkte nåt förräns det va försent... så kör på ni...

John87 Stolt Volvoägare
3 september 2007 · 4 913 Inlägg

gamlingen skrev:
Jag skulle då inte köra utan virusprogg,, vet vad som kan hända.... många timmar blev det,,UTAN att felet va mitt. UTAN att jag märkte nåt förräns det va försent... så kör på ni...

Jag har kört utan i några år nu, aldrig några problem.

Spyware/keyloggers och sån blajs finns andra program som rensar och just virus (som ju är det virusprogrammen är till för i första hand, inte spyware) är jag inte så rädd för.

Du måste gå in på många skumma sidor och tanka hem precis allt utan att se efter vad det är för något om du haft så mycket problem.

Pojkar kör turbo. Män kör V8.
Akka
3 september 2007 · 1 174 Inlägg

Säger bara att det bästa antiviruset är Symantec Antivirus Corporate Edition!

Hoffmeister2
4 september 2007 · 467 Inlägg

Ja fattar inte ni som kör utan virusprogz. Ja surfar inte särskilt mycket. Mest på garaget, piratebits, youtube. Men lite då o då ploppar nod upp o varnar för trojaner o diverse skit. senast nyss när ja logga in på garaget. va nå jävla popup ruta. Sånt springer ju rätt in utan skydd. Nåt skydd bör man nog ha. Sen att alla e olika bra på olika saker som kotten sa stämmer nog. D e som me bilar.

Senast redigerat av Hoffmeister2 (4 september 2007)

En volvo går att bygga på två sätt: rätt sätt eller fel sätt. En Saab går att bygga på 27 sätt: ett av dem är rätt.
Sushikocken Sleeper
4 september 2007 · 3 084 Inlägg

Kaspersky är bättre än NOD32 imo kört båda. Kaspersky gillar jag mer. Russian shit kan man lita på wink. sen har kaspersky fått bäat i test i några tester där nod 32 vart med så.

har man gammal dålig dator nod32 en bra dator kaspersky wink

Senast redigerat av Sushikocken (4 september 2007)

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!
Sushikocken Sleeper
4 september 2007 · 3 084 Inlägg

KottenV70r skrev:
Skall jag lägga mig i oxå.

Om ni vill veta om ni har Virus/trojaner/malware mm
Så lär ni först scana med ett program och sen byta till ett annat och sen ett tredje. kan svära på att ni kommer hitta olika saker med olika program.

Jag körde AVG förut.  Ville testa panda. oj panda hitta lite skit. tänkte detta va lite intressant
körde in f-secure den hitta även den lite grejer. in med både Nod och kaspersky   även dom hitta lite olika grejer.

Vad kan man då säga , jo dom är nog olika bra på olika saker allihopa.  av dom jag testat så är jag mycket nöjd med Nod, kaspersky, F-secure Och Norton/Symantec Antivirus.
Kör nu Norton och symantec och Avast hemma alla funkar bra. Norton drar inte så mycket resurser som alla tror . visst va så förr men nu är det inte så farligt . Ni för göra som med bilen Trimma den ;D

Bäst Är endå Suntförnuft

farligt att köra med flera antivirus samtidigt kan skita sig rätt ordentligt, värre än köra 2 brandväggar men men.

Ni kan ju slänga in Xp SP1 så får ni se hur lång tid det tar innan ni får virus tog 1 minut för mig att få sasser tex hade bara stoppat in kabeln xD

Senast redigerat av Sushikocken (4 september 2007)

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!
arpus GOES wild
5 september 2007 · 325 Inlägg

En minut? Så lång tid? Seg dator eller? Lekte med 98 för ett tag sen, haha frågan är om det tog 5 sek ^^,

/Jmy

Silly rabbit - Trix are for kids
Sushikocken Sleeper
5 september 2007 · 3 084 Inlägg

sprstr skrev:
En minut? Så lång tid? Seg dator eller? Lekte med 98 för ett tag sen, haha frågan är om det tog 5 sek ^^,

/Jmy

ja asså det det tog typ 1 minut innan klockan började ticka ner tongue tur man kunde shutdown -a

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!
ghost_boy83 CREW
5 september 2007 · 2 594 Inlägg

kör skälv med nod funkar utmärkt

Sushikocken Sleeper
5 september 2007 · 3 084 Inlägg

skaman va riktigt säker kör man detta http://content.ytmnd.com/content/f/b/6/fb6ca75f026ad47322c5c7466905b539.jpg

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang