sluta röka!

lelleal
7 oktober 2007 · 1 150 Inlägg

Emma_Blond skrev:
jag vill börja röka tycker det e collt när man har rast på jobbet så min fråga är vilken ciggaret märke ska jag satsa på ??? tack för alla svar

hoppas du skämta :)kan köpa så mkt kuligare saker för dom pengarna!!!!

Audi Urquattro "Bilsport 12" (1983)
Lazer0n Dra min bil nu
7 oktober 2007 · 65 Inlägg

Emma_Blond skrev:
jag vill börja röka tycker det e collt när man har rast på jobbet så min fråga är vilken ciggaret märke ska jag satsa på ??? tack för alla svar

Ditt sörja stolpskött.

// Johan
Dra min bil nu - www.draminbil.nu
Volkswagen Corrado Vr6 "Glassätarbilen" (1992)
volvo_Tobias
8 oktober 2007 · 687 Inlägg

Emma_Blond skrev:
jag vill börja röka tycker det e collt när man har rast på jobbet så min fråga är vilken ciggaret märke ska jag satsa på ??? tack för alla svar

Det var nog fan det dummaste jag har hört på länge. Coolt o röka,jo tjena. Dra en slang från avgassystemet in i kupén istället om du tycker det är coolt o få i sig en massa gift.

dyGGz V70D5
8 oktober 2007 · 199 Inlägg

jag passade på när jag var sjuk o hade ont i halsen o hosta som fan, då tänkte jag nä nu jävlar, klara mig faktiskt 1,5 - 2 månader, men sen torska jag på fyllan :S dumfan

Man lever bara en gång
Ksj
8 oktober 2007 · 1 217 Inlägg

jag slutade röka förra året tack vare att jag fick lugnande tabletter utskrivna.. dock började jag av nån konstig anledning igen efter en olycka för några månader sedan:/

Saab 900 "2.1an" (1992)
Brother_B Servicetekninker
8 oktober 2007 · 70 Inlägg

Efter att ha rökt i ca. 25 år så gjorde jag en snarkoperation(för att jag snarkade så jag inte fick sova).
Jag låg hemma nerdrogad på tunga smärtlidrings tabletter i två veckor, tänk er en saftig halsfluss gånger tre.
När jag väl kom till liv igen och mådde bra, så gick jag ut på balkongen och tände en cigg.

Det var nog det äckligaste jag har gjort i hela mitt liv, nu tre år senare har jag absolut inga tankar på att börja röka igen.

Så..  Jag tror att det inte behövs mycket tid för att sluta, det egentliga behovet av nikotin tar slut efter 30 sekunder har jag hört. Så viljestyrka är nog det enda som behövs.

Lycka till, och ge inte efter.

_B

_b
Mankan1978 Son Of Murphy
8 oktober 2007 · 782 Inlägg

Efter att ha rökt i över 15år så bestämde jag mig för o testa o snusa, både pga. priset o för sambons skull. Och självklart för hälsans skull, började få väldigt taskig blodcirkulation, vilket sambon inte vart alltför glad över... wink
Slutade för lite drygt 2månader sedan röka, och har sedan dess snusat. Det gick över direkt för mig, varje cigg jag tar idag mår jag illa utav o går jag in i ett rökrum kan jag knappt andas... sad
Om det inte är svårt o sluta snusa? Vet inte, jag blir faktiskt äcklad av lukten av snus, utan är bara ute efter nikotinet...

Hi! I´m Murphy, Son of Murphy!
MeloveGolf Vw trimmare
8 oktober 2007 · 2 995 Inlägg

Brother_B skrev:
det egentliga behovet av nikotin tar slut efter 30 sekunder har jag hört.

3 Dygn innan nikotinet är ute ur blodet men fortfarande sitter nog 90% bara i huvudet...

BMW X3 "3.0i Vardagsbilen" (2004)
SweetBabyDoll Queen Of Hearts
8 oktober 2007 · 1 300 Inlägg

Emma_Blond skrev:
jag vill börja röka tycker det e collt när man har rast på jobbet så min fråga är vilken ciggaret märke ska jag satsa på ??? tack för alla svar

Det fränaste och häftigaste att röka är ju.... Vad heter det nu igen..?! Avlång rund sak... Med en stubin på...

Just det! DYNAMIT!!!

Stoppa den i käften och tänd sedan på så är du snäll wink

I do it my way
Ena Colaberoende
8 oktober 2007 · 1 219 Inlägg

Har rökt i 19 år nu och ska ta tag i detta och bara sluta en dag.
Tjejen röker också så hon får också ge upp sina cigg samtidigt.
Pengarna kommer läggas på våran bebis som kommer nästa år och dom pengarna lär behövas.

/Ena

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang