Bra och billig SUV bil!

Baua
7 november 2007 · 7 Inlägg

Förmodligen ett dåligt x.

blacken skrev:

Baua skrev:
Jag har haft bägge. Lilla Cherokeen är ingen dålig bil, dock rätt tråkig. Har aldrig haft några allvarliga problem med med min GC. Vet ej om du haft någon GC eller ej, men har du inte haft någon GC kan det ju vara svårt att göra en rättvis bedömning. Hur som helst är Jeep alltid Jeep. Resten förblir kopior.

blacken skrev:

Vanliga cherokee är bättre och billigare  i drift och andra kostnader än Grand cherokee, som för övrigt är en riktig skitbil!.

Jag har haft bägge. Lilla Cherokeen är ingen dålig bil, dock rätt tråkig. Har aldrig haft några allvarliga problem med minGC. Vet ej om du ägt någon GC eller ej, Men har du inte haft någon GC kan det ju vara svårt att göra någon rättvis bedömning. Hur som helt är Jeep alltid Jeep. Resten förblir kopior.

Jag har ägt en GC aldrig mer, bara skit rätt igenom. Absolut den sämsta bil jag någonsin ägt.

Jaguar XKR (2003)
civic Naturally Aspiranted
7 november 2007 · 543 Inlägg

Toyotan är väl grymt dyr? Men eftersom det är Toyota så får man en grymt bra kvalitetsbil! Honda CR-V har också ett bra rykte om sig smile

Aerodynamik ...
7 november 2007 · 7 120 Inlägg

steifan skrev:
En kusin har en brunaktig Hyundai Santa Fe.. tror den har funkat bra åt honom wink
Såna är ju rätt vanliga så lär väl inte vara värsta skräpbilen.

Åkte 10mil i en Santa Fe en gång. Interiören är hemsk och man sitter dåligt. Fick ont i ryggen efter den turen..

Åker hellre 740 än Santa Fe. mad

Supra-Alex
7 november 2007 · 449 Inlägg

Finnmerchant skrev:

Yamaha_Exciter skrev:
Hej!
Jag kan rekomendera Nissan Patrol, min far har en -00, går grymt bra.
TurboDiesel på 3L, 158hk, grymt bra vrid.. vi drog upp en v70 awd ur ett dike på tomgång en gång!!
Drar en liter på landsväg/blandad körning.
Du kan få köpa den om du vill!
Hör av dig till mig om du vill veta lite mer!
Mvh Alex

ja fiifan mera patrol åt folket. fin stor bil inte speciellt dyr och rätt maffiga

Jaa, för faan!!wink

twin_cam Smålänning
7 november 2007 · 7 877 Inlägg

Varför blandar ni ihop land cruiser och patrol med santa fe och cr-v?

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
Supra-Alex
7 november 2007 · 449 Inlägg

Vi blandar inte ihop dom!
Vi ger han förslag eftersom han frågade en fråga efter en billig och bra suv...

twin_cam Smålänning
7 november 2007 · 7 877 Inlägg

Just de tongue
Glömde svaa på frågan med tongue

Santa fe och CR-V är svindyra begagnade, jaag skulle nog satsa på en toyota RAV4. Bättre SUV kan du antagligen inte få för pengarna.

Sen kan vi gå in på OFFROADBILAR som man har med nytta av, och då är Patrol och Land Cruiser bland det bästa. Går nästan inte ha sönder dom.
Cherokee med 4litersexan är hållbara och driftsäkra, men tänk på soppan!

Varför inte en suzuki samurai? typ 0,5 milen, behaglig maxfart 80 km/h.

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
blacken
8 november 2007 ·

Baua skrev:
Förmodligen ett dåligt x.

blacken skrev:

Baua skrev:
Jag har haft bägge. Lilla Cherokeen är ingen dålig bil, dock rätt tråkig. Har aldrig haft några allvarliga problem med med min GC. Vet ej om du haft någon GC eller ej, men har du inte haft någon GC kan det ju vara svårt att göra en rättvis bedömning. Hur som helst är Jeep alltid Jeep. Resten förblir kopior.
Jag har haft bägge. Lilla Cherokeen är ingen dålig bil, dock rätt tråkig. Har aldrig haft några allvarliga problem med minGC. Vet ej om du ägt någon GC eller ej, Men har du inte haft någon GC kan det ju vara svårt att göra någon rättvis bedömning. Hur som helt är Jeep alltid Jeep. Resten förblir kopior.

Jag har ägt en GC aldrig mer, bara skit rätt igenom. Absolut den sämsta bil jag någonsin ägt.

Det måste ha varit ett dj"""t dålit ex. Efter 14000 mil rasade lådan, efter 14500 mil gick bakaxeln, efter 15000 mil så rasade elsystemet helt.

Baua
8 november 2007 · 7 Inlägg

Shit happens!

blacken skrev:

Baua skrev:
Förmodligen ett dåligt x.

blacken skrev:

Jag har ägt en GC aldrig mer, bara skit rätt igenom. Absolut den sämsta bil jag någonsin ägt.

Det måste ha varit ett dj"""t dålit ex. Efter 14000 mil rasade lådan, efter 14500 mil gick bakaxeln, efter 15000 mil så rasade elsystemet helt.

Jaguar XKR (2003)
Mopar_TzT -=Pajas=-
27 november 2007 · 15 Inlägg

Jag blev sugen på en GC nu :-)

Gammal kärlek rostar.
Jeep WRANGLER JK "UNLIMITED" (2008)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang