Senast redigerat av SpeedOfLight (27 januari 2006)
Tro inte att du undkommer döden bara för att du slutar leva!
..::[Kör det som gör dig lycklig]::.. Touch by U - Då du söker vinyler/dekaler till rätt pris.
spidern i 19" kostar bara 6400kr för fyra. Så den är billig också. Det lutar mot den. Tack för att du bombade med fälgar speed. :>.. uppskattas. Men du gör det bara svårare för mig ...
Har blivit vuxen och kör nu motorcykel istället... eller??
Ursäkta om jag tränger mig på med en fråga men vart finns Spider fälgarna!? Dom va ju grymt fina och ett bra alternativ om man inte har råd med OZ Superturizmo
Behöver inte svara på denna. Hittade sidan. Ibland tänker man inte alls..hehe
Mvh
Senast redigerat av S_D_Karlsson (27 januari 2006)
spidern i 19" kostar bara 6400kr för fyra. Så den är billig också. Det lutar mot den. Tack för att du bombade med fälgar speed. :>.. uppskattas. Men du gör det bara svårare för mig ...
*skrattar* Ja det va inte riktigt min mening att göra det svårare för dig... 6400... Inte illa... Vart då?? Ja kul att du iaf gillade att jag hittade fler alternativ åt dig... Men som jag sa tidigare, Spidern är klart snyggare än de andra fälgarna till dig, speciellt om de är vit.. Och med det priset så tycker jag inte det är så mycket att diskutera
Tro inte att du undkommer döden bara för att du slutar leva!
..::[Kör det som gör dig lycklig]::.. Touch by U - Då du söker vinyler/dekaler till rätt pris.