Har kollat runt lite bland alla bilar här och blir fundersam över hur betyg på bilar sätts. Jag har själv röstat efter mitt sätt att se det. En del som jag sett har satt en 5:a på en "gubb bil" som inte är gjort något med, möjligtvis har dom bytt blinkersglas eller satt på en vinge. Jag själv sätter höga betyg på bilar som antingen är lite udda och sticker ut eller som någon har lagt ner en massa arbete på. Jag har också sett att det finns riktiga pärlor här och är rena utställningsobjekt, som har fått riktigt urselt betyg. Jag undrar om det är någon vits med att ha en röstning på bilarna, när man ser en riktig pärla där ägaren lagt ner hundratals timmar och gjort något över det vanliga som har ett betyg på 3,7. Sedan kan man se typ en Saab 89:a helt orginal med endast en vinge påmonterad som har högre betyg...??? Inte illa ment när det gäller Saab jag tycker dom är riktigt läckra, men det är ju en dussinbil. Är det kompisröstning måhända? Finns det någon vits med röstning överhuvedtaget???