3276
Sök

Vart kan jag hitta snygga 13" fälgar till min Mazda

204 Inlägg
15 maj 2008
Trådstartare
#1
Ja. Jag har hittat skitsnygga fälgar på många olika ställen och internetsidor. Men de minsta, som jag tycker är snygga till Mazdan finns bara ner till 16" - 17". Jag har ju bara 13" på min Mazda. Vet inte om 14" skulle kunna passa?

Vart kan man hitta fälgar i den storleken?


2 126 Inlägg
204 Inlägg
15 maj 2008
Trådstartare
#3
Big_JN skrev:
Varför inte köra på ett par snygga 16"
Sitter ju 13" original på min Fiesta men har nu 16"

Får det plats på min Mazda då? Jag är helkass på sånt där. Gäller det lackering kan jag mycket mer XD


482 Inlägg
15 maj 2008
#4
du är nog inga problem att sätta på 17" på din mazda. hitta en snygg fälg och kör på 16" blir nog snyggast

just real power
no turbo shit

143 Inlägg
15 maj 2008
#5
Det ska nog passa med större fälgar och lägre profil på däcken. Gå in här och räkna ut när du hittat däck du vill ha: http://begla.se/hjul.php?wo=205&po= … lrelaterat

Mvh Niklas


2 126 Inlägg
15 maj 2008
#6
Ser inga problem med det! Annars e det bara att höra sig för på närmsta däckverkstad, dom borde kunna det!


204 Inlägg
15 maj 2008
Trådstartare
#7
Einar89 skrev:
Det ska nog passa med större fälgar och lägre profil på däcken. Gå in här och räkna ut när du hittat däck du vill ha: http://begla.se/hjul.php?wo=205&po= … lrelaterat

Mvh Niklas

Tack så mycket. Ska genast in och kika smile


204 Inlägg
15 maj 2008
Trådstartare
#8
Big_JN skrev:
Ser inga problem med det! Annars e det bara att höra sig för på närmsta däckverkstad, dom borde kunna det!

Det borde dem kunna ja. Men jag antar att jag har varit/är för lat XD


204 Inlägg
15 maj 2008
Trådstartare
#10
Big_JN skrev:
Vad har du för däck storlek?

175/70R13


204 Inlägg
15 maj 2008
Trådstartare
#12
Big_JN skrev:
Då tror jag du kan köra på 205/45R16

Ahh, okajj wink



Sök