3940
Ljust
Mrkt
Automatiskt
Sk
Logga in
Skapa konto
Start
Bilar
Forum
Projekt
Foton
Video
Medlemssidor
Min sida
Nordfjell
Ngonstans i Sverige
Foruminlgg
18
Medlem sedan
19 december 2004
Senaste besket
16 juni 2025
Presentation
Bilar
Favoritbilar
75
Projekt
Foton
5
Videoklipp
1
Blogg
Vnner
Kommentarer
Gstbok
G till albumet
Blandade
Mina fordon
Kommentera
Dela
Rapportera
Nordfjell
1 061 visningar
57 kommentarer
Bilden publicerades 16 oktober 2011
900_t16
fr 15 r sedan
lyser de bra genom eller mste man ta bort de p vintern?
Rapportera
Nordfjell
fr 15 r sedan
Har inte denna film p nu.. har LAMIN-X (Tint) och det lyser precis som man inte hade nn film dr. Kolla p mina nyare bilder s ser du filmen.
Rapportera
900_t16
fr 15 r sedan
Okej okej fint, d blir de skaffa n liknande till v50in till sommarn :)
Rapportera
tooffen
fr 15 r sedan
kper man sn film?
Rapportera
Nordfjell
fr 15 r sedan
ebay
Rapportera
Nordfjell
fr 15 r sedan
eller Lamin-X
Rapportera
tooffen
fr 15 r sedan
nice:D kostar de?
Rapportera
C_Nordenstahl
fr 15 r sedan
Fyy vad snygg!
Rapportera
Stridsanka
fr 15 r sedan
Riktigt fett! men r det lagligt? =)
Rapportera
n0jas
fr 15 r sedan
Snygg audi! Passar utmrkt i vitt! Kolla grna min citroen!
Rapportera
virre_one
fr 15 r sedan
Vrlk! 5:a!
Rapportera
Volvo-simpan
fr 15 r sedan
grymt snyggt vitt och svart, nice!! 5a frn mig, titta grna in min a4 med :)
Rapportera
Nordfjell
fr 15 r sedan
ej vit... Suzuka Grey Pearl r frgen.. =) svrt att se p bilden dock. Kolla p fler bilder s ser du
Rapportera
j0cke90
fr 15 r sedan
du borde lacka audi ringarna i vitt :)
Rapportera
Nordfjell
fr 15 r sedan
ja det va en bra idé! tack!
Rapportera
j0cke90
fr 15 r sedan
jag kpte ett snt och fick de lackat fr runt 300kr hos en riktig lackfirma,
http://viewitem.eim.ebay.se/AUDi-A3-A4- … 95122/item
Rapportera
Nordfjell
fr 15 r sedan
ok
Rapportera
jogge86
fr 15 r sedan
stiligt.. lamin-x?
Rapportera
Nordfjell
fr 15 r sedan
numera ja =) ven p dimljusen
Rapportera
Leuffve
fr 15 r sedan
detta ser riktigt trevligt ut!!
Rapportera
_-Alfa-_-Boy-_
fr 15 r sedan
Snygg di!:) 5/5 Kolla grna in min alfa med!:)
Rapportera
Nordfjell
fr 15 r sedan
tackar!
Rapportera
tooffen
fr 15 r sedan
hll med om en sak tyskar dom kan bygga bilar;D
Rapportera
Nordfjell
fr 15 r sedan
;)
Rapportera
Gst
fr 15 r sedan
Mycket snyggt!:)
Rapportera
TicTaC
fr 15 r sedan
Fan va najjs , vart har du kpt? :) 5:a
Rapportera
Nordfjell
fr 15 r sedan
eBay frn USA
Rapportera
TicTaC
fr 15 r sedan
Lnk kvar kanske? :)
Rapportera
ottimo
fr 15 r sedan
Grymt fin! Snygg toning. Rst given.
Rapportera
Nordfjell
fr 15 r sedan
thx!
Rapportera
Abbe63
fr 15 r sedan
ser riktigt grymt ut!! frgen passar perfekt :) rst lagd
Rapportera
-Nordin-
fr 15 r sedan
lcker bil..riktigt snyggt med filmen hade sj p min audi i frgen tint :)
Rapportera
Krippeee
fr 15 r sedan
Jvligt snyggt! Tonade du filmen sjlv eller hittade du frdigtonad film :)?
Rapportera
daZaut
fr 15 r sedan
SNygg som tusan:D
Rapportera
DIWO
fr 15 r sedan
Satans va snyggt!
Rapportera
Nordfjell
fr 15 r sedan
tackar!
Rapportera
Ladda fler kommentarer
Senaste foruminlggen
Fel i annons frn seris bilhandlare
34 svar
Senaste inlgget av
The-GOAT fr 16 minuter sedan
i
Allmnt
B230FK Slang frn oljefllan ner till trget r borta p bilen
0 svar
Senaste inlgget av
dwadw fr 4 timmar sedan
i
Motorteknik (Grundlggande)
Detta kpte jag nyss-trden
9717 svar
Senaste inlgget av
The-GOAT fr 11 timmar sedan
i
Off topic
Lnkarm V70, 2011. Problem vid byte
0 svar
Senaste inlgget av
Jeebz fr 11 timmar sedan
i
Chassi, bromsar, transmission och dck
Tips p Crossover/SUV (hgre insteg) med vrme i bakste och mjlighet att fjrr vrma kupe och sten ?
5 svar
Senaste inlgget av
Blixnabb fr 12 timmar sedan
i
Allmnt
Volvo 945 b230fk vgrar ppna spridarna
1 svar
Senaste inlgget av
Mossan1 fr 19 timmar sedan
i
Generell felskning
Corvette 67:a
1 svar
Senaste inlgget av
The-GOAT fr 21 timmar sedan
i
Allmnt
Bttre vrden infr besiktning....
21 svar
Senaste inlgget av
Spider101 lrdag 22:06
i
Motorteknik (Grundlggande)
Styrvxelfett?
1 svar
Senaste inlgget av
spillolja lrdag 16:24
i
Chassi, bromsar, transmission och dck
Problem med bilverkstad
5 svar
Senaste inlgget av
Mossan1 lrdag 09:17
i
Allmnt
Senaste projektinlggen
Marlboroman's 240 -90 GL Turbo
349 svar
Senaste inlgget av
Marlboroman fr 14 timmar sedan
i
Projekt
Camaro som bruksbil?!
49 svar
Senaste inlgget av
Ev_volvo142 fr 15 timmar sedan
i
Projekt
A90 Supra
376 svar
Senaste inlgget av
Rikard_Persson fr 23 timmar sedan
i
Projekt
Volvo 242 -75 lackering
21 svar
Senaste inlgget av
vilde-bill Igr 00:03
i
Projekt
Renovering av min Pontiac Firebird 72 ska bli som ny
593 svar
Senaste inlgget av
Pontiac_firebird72 lrdag 23:37
i
Projekt
W115 200 75 Rostsaga!
67 svar
Senaste inlgget av
doktorduett lrdag 15:43
i
Projekt
Volvo 740 -86 Rullande projekt
174 svar
Senaste inlgget av
Nordin99 fredag 21:29
i
Projekt
Återfallet Baja bug 1972
8 svar
Senaste inlgget av
Dr_snuggels fredag 09:41
i
Projekt
Volvo 780 , Rullande renovering? (var det tnkt)
33 svar
Senaste inlgget av
farbrorbozze fredag 09:35
i
Projekt
Volvo 740 GLT
36 svar
Senaste inlgget av
whose fredag 08:37
i
Projekt
Nyaste forumtrdarna
B230FK Slang frn oljefllan ner till trget r borta p bilen
0 svar
Senaste inlgget av
dwadw fr 4 timmar sedan
i
Motorteknik (Grundlggande)
Lnkarm V70, 2011. Problem vid byte
0 svar
Senaste inlgget av
Jeebz fr 11 timmar sedan
i
Chassi, bromsar, transmission och dck
Volvo 945 b230fk vgrar ppna spridarna
1 svar
Senaste inlgget av
Mossan1 fr 19 timmar sedan
i
Generell felskning
Corvette 67:a
1 svar
Senaste inlgget av
The-GOAT fr 21 timmar sedan
i
Allmnt
Styrvxelfett?
1 svar
Senaste inlgget av
spillolja lrdag 16:24
i
Chassi, bromsar, transmission och dck
Tips p Crossover/SUV (hgre insteg) med vrme i bakste och mjlighet att fjrr vrma kupe och sten ?
5 svar
Senaste inlgget av
Blixnabb fr 12 timmar sedan
i
Allmnt
Problem med bilverkstad
5 svar
Senaste inlgget av
Mossan1 lrdag 09:17
i
Allmnt
Dela bil - vilken frskring?
1 svar
Senaste inlgget av
Mack torsdag 13:15
i
Allmnt
Bytt spakstll och vxlarna gr inte i lngre
1 svar
Senaste inlgget av
Mossan1 fredag 09:19
i
Chassi, bromsar, transmission och dck
ABS .hjulspinnlampa lyser.
0 svar
Senaste inlgget av
Vihveli 16 juni
i
Chassi, bromsar, transmission och dck
G till forumet
Logga in
Skapa konto
Sk
Start
Aktuellt
Introduktion
Communityregler
Annonsera
Hjlp
vrig information
Bilar
Nya och uppdaterade
Blddra
Sk
Nya bilder
Nya kommentarer
Topplistor
Slumpa bil
Slumpade bilder
Forum
Index
Sk
Forumregler
Projekt
Senast uppdaterade
Nya
Populra
Avslutade
Sk
Dina prenumerationer
Foton
Album
Bilder
Video
Videoklipp
Kategorier
Sk
Medlemssidor
Presentation
Bilar
Favoritbilar
75
Projekt
Foton
5
Videoklipp
1
Blogg
Vnner
Kommentarer
Gstbok
Min sida
Rapportera
Rapportera
Rapportera
Rapportera
Rapportera
Rapportera
Rapportera
Rapportera
Rapportera
Rapportera
Rapportera
Rapportera
Rapportera
Rapportera
Rapportera
Rapportera
Rapportera
Rapportera
Rapportera
Rapportera
Rapportera
Rapportera
Rapportera
Rapportera
Rapportera
Rapportera
Rapportera
Rapportera
Rapportera
Rapportera
Rapportera
Rapportera
Rapportera
Rapportera
Rapportera
Rapportera