Eftersnack: Gatebil 2008 Rudskogen i September! 5-07/9

FLindgren
8 september 2008 · 5 089 Inlägg

Dom gick ju ut i micken på söndagen där och frågade ifall ngåot visste något om brottet med bussen.. hade tydligen vart inbrott i en låst buss där folk låg och sov.. var tydligen en jävla massa skit som försvann.. jävligt synd tycker jag.. men är tyvärr inte förvådan heller, men man borde få ha sina grejjer ifred.

\Lindgren
Toyota Cressida Rx30 "Westcoast Motorsport" (1979)
Volvo Xc70 "3.2L" (2008)
Volvo S70 "Autotech Motorsport" (1999)
Jontelitokd
8 september 2008 · 1 043 Inlägg

jävligt synd att sånt här händer hmm det gör ju ännu mer att man inte vill stå i de främre campen.. familjecamp (4-5) ftw wink

FLindgren
8 september 2008 · 5 089 Inlägg

Och vad jag har hört alla andra år så har det alltid vart tjöt om att fel bil vann bresladden, men i år tyckte jag det var en självklar vinnare, vad tyckte ni som var där?tongue

\Lindgren
Toyota Cressida Rx30 "Westcoast Motorsport" (1979)
Volvo S70 "Autotech Motorsport" (1999)
Volvo Xc70 "3.2L" (2008)
TEAM-ARMY
8 september 2008 · 19 Inlägg

TEAM-ARMY håller med om att det är mycket tråkigt att folk inte kan se skillnad på mitt och ditt! Vi blev av med 2 stycken Sverige flaggor och 2 camping stolar. Stolarna spelar ju ingen större roll men våra flaggor! cool
I övrigt en mycket trevlig träff!

GIVAKT, MANÖVER!

Givakt, Manöver!
BMW M535 "TEAM-ARMY" (1988)
MiWi
8 september 2008 · 442 Inlägg

bruze skrev:
Mycket tråkig läsning.
Vart på campen skedde dessa stölder?

Man blir ju orolig när man läser att sånt händer. Läste på forumet Gatebi.no att det hade skett stölder.

Mvh bruze

Ja,vart ska man säga...

Stod en svart Scaniabuss,mittimot duscharna kan man säga. Vi hade bilarna framför den bussen.

TCG skrev:
Finns ju folk där som skiter i bilar och bara åker dit för att supa skallen av sig och svina tyvärr. Så är det på de flesta arrangemang. Riktigt jäkla trist när de får jobba ostört dock. Tror de flesta skulle gripa in om man såg något då man är rädd om sin egen bil.
Man ser ju efter andras saker då man förväntar sig detsamma tillbaka.

Larm som ringer upp mobilen är en bra grej när man är i närheten av bilen...

Inbrottet i Peugeoten inträffade på eftermiddagen när en del utav kompisgänget åkte iväg för att käka lunch i Rakkestad.

Var rätt mycket folk som satt runtom bilen i husbilar/bilar/solstolar men inte en enda person hade sett något,trots att de som stod närmast hade sin husbil ett par meter brevid och var ute och grillade.

Verkar riktigt konstigt om man inte har sett någon gå fram till en bil och öppna en dörr och börja rota igenom bland alla saker.

Min bil gick de in i efter midnatt och då kanske det inte är så konstigt att ingen ser vad som händer... Verkar iallafall som att någon gick hem men rätt stor vinst efter denna helgen.

0skar skrev:
Synd att höra att det hände! Det var möjligtvis inte er jag var och växlade några ord med på kvällen? Din kompis körde en röd MI16 va? Råkade även göra en vågad omkörning, vi som kom som skollade ollon i den blåa volvon med takbox!  haha

Ah,var det du!

Jo,kompisen hade en röd MI16. Den Polon ni körde om var dock inte min utan kompisens (vi har två likadana)... Ni frågade väl mig om det var mig ni hade kört om? smile

JaggaChafen Tesla Senior Technician
8 september 2008 · 2 307 Inlägg

Surt med inbrott å skit altså men man får nog passa lite på sina grejjer när det e så mkt folk å fylla inblandat.

Kommer ihåg hur det va för några år sen då fick ingen bo på gocartbanan den stängdes kl22.00 och va sedan vaktad hela kvällen riktigt bra va det då va det ju bara att ställa dit bilen fredag morgon å hämta ut den när det var dags att åka på söndan utan att slippa bry sig om att bilen skall bli sabbad av nytt fyllesvin

OBS inget emot fyllesvin egentligen då jag e ett själv men gott å slippa dom på bilen iaf

The faster you go the closer you are to heaven. Mitt egna ordspråk
Proud Member of Team Trailer Trash
Jocce87
9 september 2008 · 6 Inlägg

Det va ingen som va ute i regnet i lördags och fotade min skyline som jag körde livet ur?
Det hade varit kul om det va någon som hade tagit något kort min polare som va med tyckte inte om regnet och stod på depon och gömde sig så det blev inga kort eller filmer.

Jag har en vit Skyline R33 GTS-T med röd och svart dekor på sidan.

Ni får gärna ge komentarer på min körning det va min första gång så jag vet inte hur bra det va men det va jävligt kul! Fast jag har pajat ett eller flera vev lager för att oljan blev lite för varm men det va det värt!
big_smile

Mvh Joachim

Nissan Skyline R33 GTS-T
Skyline.se
bruze
9 september 2008 · 188 Inlägg

Himla tråkig läsning Mich att det förekommer mycket av detta.

Porsche Carrera GT'n som körde fick sig skador natten till söndag, dock i Sarpsborg.
http://www.sa.no/lokale_nyheter/article3773585.ece

Mvh bruze

Jontelitokd
9 september 2008 · 1 043 Inlägg

bruze skrev:
Himla tråkig läsning Mich att det förekommer mycket av detta.

Porsche Carrera GT'n som körde fick sig skador natten till söndag, dock i Sarpsborg.
http://www.sa.no/lokale_nyheter/article3773585.ece

Mvh bruze

fyfan.. jävla idioter att de ens har mage mad

Senast redigerat av axza (9 september 2008)

racefan
9 september 2008 · 1 059 Inlägg

fan så illa,men men det är väl så när det kommer folk som inte har bilintresse.
vart är alla bilder o filmer då? upp med dom nu!

Bygger kompletta bilar,du bestämmer.Motorjobb,styling,lack mm
samarbetspartners
JKR&Lack..CP-Service..Gik turbo..ralphsdack.com..skyltia,Inges bil och kaross
Pm för info
Mitsubishi evo Vll "Racefan.se" (2002)
BlackGun Gas Glad!
9 september 2008 · 251 Inlägg

Är de inte någon som ha bilder och ladda upp?

Full Gas Spar Tid.. (",)
Volkswagen Golf R32 "Stealth" (2003)
Toby Skyline Stagea Club Sweden
10 september 2008 · 290 Inlägg

BlackGun skrev:
Är de inte någon som ha bilder och ladda upp?

Jag har drygt 300 bilder från Juli träffen smile

Before anyone did anything, Elvis did everything...
Nissan Skyline R33 GTR "Miljöbilen" (1995)
coffe.dk Zzzz
10 september 2008 · 937 Inlägg

bruze skrev:
Mycket tråkig läsning.
Vart på campen skedde dessa stölder?

Man blir ju orolig när man läser att sånt händer. Läste på forumet Gatebi.no att det hade skett stölder

Riktigt tråkigt ja.
I Juli var det ju tom en hel bil som blev stulen sad

Jocce87 skrev:
Det va ingen som va ute i regnet i lördags och fotade min skyline som jag körde livet ur?
Det hade varit kul om det va någon som hade tagit något kort min polare som va med tyckte inte om regnet och stod på depon och gömde sig så det blev inga kort eller filmer.

Jag har en vit Skyline R33 GTS-T med röd och svart dekor på sidan.

Jo, har nog några bilder på den.

BlackGun skrev:
Är de inte någon som ha bilder och ladda upp?

Jo har några bilder, får se när jag orkar lägga upp dem.

Ni får titta på bilder från Juli så länge wink
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=94130

Zeeeta
10 september 2008 · 228 Inlägg

LoFET skrev:

racefan skrev:
synd på regnet på kvällen men annars grymt. kul med lite regn så man kan leka med evon lite också.
Tråkigt att så många rasa/krockade sina bilar.

hehe körde förbi när du snurrade med evo:n på baksidan smile

MK3:an höll hela helgen trodde faktiskt den skulle gå isönder redan på fredagen............

Mycket tråkigt när folk skadar sina bilar såg dock bara en med större skador en m3 E46, resten var mest små skador.

Jag stod vid rakan när bmw krockade, hade precis stänkt av kameran så jag missade att filma kraschen med nån sekund.. Men jag fick några bra bilder iaf, dom kommer upp snart!

Senast redigerat av Zeeeta (10 september 2008)

wagenwerks.net dubkorps.com wheel-whores.com
Zeeeta
10 september 2008 · 228 Inlägg

0skar skrev:
Jag tog ungefär 300 högupplösta bilder. De finns att beskåda på http://o5kar.bilddagboken.se . Hoppas ingen har något emot att jag länkar till den sidan. Är det någon bild ni gillar så kan jag skicka den till er, både som RAW och som jpeg. smile

MVH

Såg att du hade bilder på en av nissan bilarna i vårat team. Den vita driftingnissan. "sushi racing" Bra bilder blev de!

wagenwerks.net dubkorps.com wheel-whores.com
dj_aggwa El- och Instrumenttekniker
10 september 2008 · 2 933 Inlägg

Ja vart e bilderna ? big_smile  Har en massa från söndagen men tiden räcker inte till allt hmm

240n Goes Inzane!!?PROJEKTTRÅDEN
Volvo V70n 2,4t + BSR STEG 1 = VÄNSTERTRAFIK
Volvo 244 (1985)
Volvo 744 "T5 RWD" (1992)
Zeeeta
11 september 2008 · 228 Inlägg

Nu har jag fått upp några bilder, inte mycke men nått iaf!

wagenwerks.net dubkorps.com wheel-whores.com
JaggaChafen Tesla Senior Technician
12 september 2008 · 2 307 Inlägg

En man som har fått upp bilder suck jag får väll lägga upp mina då men dom e inga direkta höjdare så klaga inte

The faster you go the closer you are to heaven. Mitt egna ordspråk
Proud Member of Team Trailer Trash
bruze
12 september 2008 · 188 Inlägg

Fick upp mina bilder ikväll från fre och lördagens Gatebil. smile

http://www.bruze.nu/foto/index.php?g=18&bm=1

Mvh bruze

JaggaChafen Tesla Senior Technician
13 september 2008 · 2 307 Inlägg

bruze skrev:
Fick upp mina bilder ikväll från fre och lördagens Gatebil. smile

http://www.bruze.nu/foto/index.php?g=18&bm=1

Mvh bruze

Extremt fna bilder men du råkade inte knäppa nån på min Jagga?

The faster you go the closer you are to heaven. Mitt egna ordspråk
Proud Member of Team Trailer Trash
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang