Någon här som monterat DYNAMAT? Har ni tips råd för motering? Vill inte veta om det är bra eller dåligt! Då alla har olika åsikter om den saken,Och jag har tagit ställningen till att det är bra!Bara om någon har lite erfarenhet av det,så vore jag tacksam för svar! Sedan är jag väldigt intresserad av att komma i kontakt med någon som jobbat med just Chevrolet 1955 2dr ht sport cupe, Och då ska det helst vara någon som moterat ihop och isär en sådan bil typ 2ggr och mer. Ingen som vill polera eller!!!!! He He:) //Daniel
Har hämtat mätarhusen idag. Har lämnat dom så att kromet är bort tagit. Nu är det bara att börja polera upp dom. Ju blankare dom blir ju bättre krom blir det sedan.
Har aldrig själv använt dynamat. men när jag frågat folk som använt det har dom sagt att även om inte det måste vrämas upp som andra ljuddämpningsmatrial så behövs det rullas rejält för att det ska fastna bra. dom har själva använt e n tapetkantsroller av hårdträ å tryckte orentligt så det skulle pressas ut över allt. vet ej om det hjälpte dig något men det är allt jag vet om dynamat. snygga delar du köpt
Har aldrig själv använt dynamat. men när jag frågat folk som använt det har dom sagt att även om inte det måste vrämas upp som andra ljuddämpningsmatrial så behövs det rullas rejält för att det ska fastna bra. dom har själva använt e n tapetkantsroller av hårdträ å tryckte orentligt så det skulle pressas ut över allt. vet ej om det hjälpte dig något men det är allt jag vet om dynamat. snygga delar du köpt
Precis. De brukar man se på typ Overhaulin att de rullar med några rollers.
Har aluminium rollers som jag har till kolfiber och glasfiber det funkar nog bra då! Thanks......//Daniel