Okej karossen klar för lack. Ungdomarna Humle och dumle,(Kallar dom så då jag inte vet om dom vill bli nämda) har varit flitiga och slipat bilen ända tills 600 papper nu. Måste säga att Humle varit mer flitig än dumle.....
Lite bilder på den färdigslipad!
Känns skönt att kommit så långt. Bara hälften kvar!!!! He He //Daniel
HAHA Humle och Dumle Dem har i alla fall gjort ett jäkla jobb... inte kul alls att slipa va glad att du slipper det! Hoppas lacken blir bättre än du tänkt dig
HAHA Humle och Dumle Dem har i alla fall gjort ett jäkla jobb... inte kul alls att slipa va glad att du slipper det! Hoppas lacken blir bättre än du tänkt dig
Nej jag hatar att slipa spackel.det var därför jag hyrde in Humle o Dumle till att göra detta som jobbar som slipare dagarna i ända.Fattar inte vad du menar med ((Hoppas lacken blir bättre än du tänkt dig))Det är därför Timo får lackera bilen så att den blir bäst!!!! //Daniel
Nej jag hatar att slipa spackel.det var därför jag hyrde in Humle o Dumle till att göra detta som jobbar som slipare dagarna i ända.Fattar inte vad du menar med ((Hoppas lacken blir bättre än du tänkt dig))Det är därför Timo får lackera bilen så att den blir bäst!!!! //Daniel
Jag borde åxo hyra in någon som gör jobbet åt mig.. Tror fan att de blir billigare i längden. Men de ser riktigt snyggt och fint ut
Jag menade att jag hoppas att den överträffar dina förväntningar, att det bli sjujävulskt überbra!
Det blev visst några bilder till på bilen som grå. Nu när den är tvättad så ser man att den är ju nästan blank igen. Får se om det blir några bilder på bilen i morgon med färg på.Någon som vill se? Vad tror ni det blir för färg? //Daniel