Så då var bilen parkerad i garaget igen. Nu ska bilen våtslipas med 3000 papper och därefter poleras till färdig finish.... Sedan ska jag börja med elen inne i bilen och flytta mig utåt motorn.... //Daniel
måste ju skriva att detta är ett av de intressantaste, å roligaste projekten här på garaget att följa. slutresultatet lär nog kamma hem diverse pokaler:)
Jag har följt detta projektet ett bra tag nu! och blir lika imponerad varje gång jag ser vad du gjort! vill värkligen se det färdiga resultatet nu! är lika otålig som ett barn på julafton!
jasså, det är inte så långt bort.. skulle man kunna komma förbi i helgen och kika lite kanske? skicka gärna ett pm med mer info om var du bor, om du inte vill skriva det här i tråden
Hello! Det händer inte så mycket just nu då jag måste jobba enormt mycket, Men men så är det när man är egen. Jobba på dagarna och helst samtidigt ska man prata i telefon,så fort man kommer hem så ska man kolla alla mail och öppna post skriva fakturor äta samtidigt för att sedan vända i sängen innan man ska upp igen. Motorn är nästan helt klar för att läggas i bilen nu för gott. Vad tycks?
Jag har börjat med elen då den är mycket tids krävande.jag har börjat inne i bilen och går utåt.Och då var jag ju tvungen att sätta dit dash trimet och det var ju roligt för att se hur fint det blir. Har lagt ut mattan i bilen för at den ska ligga till sig och hitta formen bättre innan jag lägger dit den. Mitt garage är jätte stökigt och det stör mig då jag är lite pedant. Men det är ju bildelar så det går ju inte att kasta....
Här ser ni lite av pearlen samt en ny snygg kontakt. Den är till belysningen när du öppnar och stänger dörren!
Taket färdig polerat. Dålig bild, Lysrör kväll och utan blixt då blir det såhär Men jösses vad blankt det är.... Ha det.....//Daniel