Så ruskigt fin den blir. Hoppashoppashoppas att den kommer ut iår. har du kollat med Cheva klubben ang elen? Finns många där med stor kunskap.
Hello! Jo jag har kollat runt lite där oxå. Men inget napp. Bilen ska ut i år. Måste ju kolla så att allt fungerar inför nästa år (2010) som har varit målet från början. Så därför ska det funka iår. Det är ju nästa år som bilen ska börja tävla.. Men det hade ju varit roligt att fått den att funka lite tidigare än nu men men det blir aldrig som man tänkt sig. Tack!!.....//Daniel
Hej! har du tänkt att ha någon form av ljudsystem i bilen?
Hello! Jag vet inte riktigt men tänkte att någon ljudfirma ska få fixa det kalaset om jag hittar någon som jag kan samarbeta och kommer överens med... Och det börjar bli lite brådis med det nu. Ha det//Daniel
klockan är 5 i 4 på morgonen å ja har hunnit igenom tråden. Massa credd till dig för ditt grymma arbete. Tråkigt att de ska stupa på att du får lov å ta in hjälp. Finns de ingen annan elgubbe som kan hjälpa dig då?
Ser fram emot nästa update redan..
Alla tummar upp för dig
Korkad sökfunktion?!
Nej då, själva sökfunktionen är väldigt bra, men i detta fall har den en rejäl brist tyvärr.
klockan är 5 i 4 på morgonen å ja har hunnit igenom tråden. Massa credd till dig för ditt grymma arbete. Tråkigt att de ska stupa på att du får lov å ta in hjälp. Finns de ingen annan elgubbe som kan hjälpa dig då?
Ser fram emot nästa update redan..
Alla tummar upp för dig
Jo har fått tag i en annan el gubbe nu men han kan bara en kväll i veckan så det lär nog ta ett tag till. Men det är bättre än förra som inte kommer alls!!!! //Daniel
Här ligger avgassystemet på golvet och ska precis få sista smörjelsen innan det sätts upp för gott. Ska polera lite till bak. Det som går från bakaxel är klart. Här ser ni dom enprma ljuddämparna. Knappt någon skillnad mot 3" rören!
Har fått in klockan oxå. har ävem riktat in handsfacket efter denna bild togs....//Daniel
Efter att ha gått igenom hela tråden ytterligare en gång började jag fundera - har du någon extra säkring på motorhuven eller bara original huvspärr?
På den -55a vi har ute i garaget har vi satt en kedja från huven genom rambalken, just för att förhindra att den flyger upp vilket är vanligt på dessa modeller.
Längtar till man får se denna skapelse i riktigt solljus.
Oj oj oj trodde inte att det gick att göra en sådan renovering hemma i garaget, det märks att du vet vad du gör. Mycket lärorikt att läsa igenom denna tråd även fast det tog 3 timmar Hur håller budgeten ihop?
Kämpa på det blir nog en utav de finaste jänkarna Europa. // Jimmy
Har kikat in i din tråd lite tidigare utan att skriva något. Men jag är djupt imponerad av resultatet.
Synd att det är en bit ner till Borås annars hade det varit ett riktigt kul projekt att reda ut elen på bilen din. Du får stressa på din elgubbe lite till så du kommer ut i sommar.
Det är såna här byggen Biltidningar BORDE skriva om....Hoppas elen löser sig innan sommaren är över. Och det där med att tappa lusten totalt känner jag igen.....fast man brukar trilla igång igen efter ett tag ändå.
http://www1.garaget.org/gallery/archive/81133/701472_ac42hs.jpg Här ligger avgassystemet på golvet och ska precis få sista smörjelsen innan det sätts upp för gott. Ska polera lite till bak. Det som går från bakaxel är klart. Här ser ni dom enprma ljuddämparna. Knappt någon skillnad mot 3" rören!