Eftersnack Meet of the month #5

fredde_86
21 september 2008 · 192 Inlägg

Var kanon kväll! mycket fina bilar! lite kallt var det ju men men man dör inte av lite kyla! eller?smile

__AleXx_ oijoij-society.com
21 september 2008 · 774 Inlägg

lill3bror skrev:
Riktigt rolig träff som alla andra säger... var de ingen som kunde säga åt killen i 9-3an, som brännde koppling istället för gummi i drift-ringen, att hans bil är framhjulsdriven big_smilebig_smilebig_smile

hahha vadå han va väl frän ^^ lol


Dagens var fan den hellre trevliga herren som körde 240 som sedan kom och snacka med mig och polarna!!! Så jävla trevligt och skön snubbe big_smile

Senast redigerat av __AleXx_ (21 september 2008)

Volkswagen Golf Mk2 "OijOij Stance and Fitment" (1988)
Audi A4 B8 (2010)
baardh
21 september 2008 · 47 Inlägg

Nån som har bilder eller filmer från racet i hamnen?

hehe skulle vilja se min start i mitt andra race... fan va jag slog i tanken på hojen...

Mobeerg carzy
21 september 2008 · 461 Inlägg

baardh skrev:
Nån som har bilder eller filmer från racet i hamnen?

hehe skulle vilja se min start i mitt andra race... fan va jag slog i tanken på hojen...

Din hoj va JÄVLIGT FRÄN ;D

Team BSG
Josam
21 september 2008 · 135 Inlägg

baardh skrev:
Nån som har bilder eller filmer från racet i hamnen?

hehe skulle vilja se min start i mitt andra race... fan va jag slog i tanken på hojen...

Jag har film på två av Racen med Hojarna, tänkte klippa ihop en film o slänga upp på garaget senare idag.
Kan länka till den här i forumet när det e klar;)

Volkswagen Polo TDI "Polo är också en bil" (2008)
Audi S2 quattro "Breddad" (1991)
baardh
21 september 2008 · 47 Inlägg

hehe tack. synd att den ska va så jävla svår att få till starten med... nästan pinsamt att få stryk av en hoj med bara hälften så mkt bakhjuls hästar. antingen spinner det eller så lyfter det. igår blev det bara lyft, det kanske märktes:P

baardh
21 september 2008 · 47 Inlägg

Josam skrev:

baardh skrev:
Nån som har bilder eller filmer från racet i hamnen?

hehe skulle vilja se min start i mitt andra race... fan va jag slog i tanken på hojen...

Jag har film på två av Racen med Hojarna, tänkte klippa ihop en film o slänga upp på garaget senare idag.
Kan länka till den här i forumet när det e klar;)

Låter skitbra!!big_smile

Fluff_91 Team 53
21 september 2008 · 150 Inlägg

Grymm kväll!!! big_smile satan va det gick i stavsjö!! kul att det var lite seriöst nu sista gången för iår .. big_smile

Audi S2 coupé -92
BMW 325 e36 -92
__AleXx_ oijoij-society.com
21 september 2008 · 774 Inlägg

baardh skrev:

Josam skrev:

baardh skrev:
Nån som har bilder eller filmer från racet i hamnen?

hehe skulle vilja se min start i mitt andra race... fan va jag slog i tanken på hojen...

Jag har film på två av Racen med Hojarna, tänkte klippa ihop en film o slänga upp på garaget senare idag.
Kan länka till den här i forumet när det e klar;)

Låter skitbra!!big_smile

Baardh tur att du inte kom lite tidigare på väg hem, vi som stod på sidan av vid motorvägen körde på något jävla metallföremål som någon jävel tappat, hade inte varit roligt att kört på med bågen wink

xrever
21 september 2008 · 15 Inlägg

grymt bra slut på denna säsong..nästa start hoppas jag blir lika bra som denna....och då ska ja fan köra! smile

fegge_89
21 september 2008 · 1 302 Inlägg

Det är synd att det var sista träffen för i år men man får ju hoppas på att det komer en minst lika bra träff nästa år igen. smile

SaabLejon ÖSM #1 -08
21 september 2008 · 484 Inlägg

Lagt upp lite bilder och fortsätter med några fler under dagen, men mörkt och all gummirök visade sig på bilderna mao.

R.I.P.
2004-01-10
2007-06-17
roxe Jesus didn´† Tap
21 september 2008 · 1 146 Inlägg

När ni pratar om racen kan ni gärna hålla isär dom. Vet inte hur ni hade det på andra platser men tydligen både strul med polisen och publiken. I stavsjö kördes det utan problem med publik eller polis i alla fall.

Riktigt fin uppslutning på träffen. Grymt engagerad publik som lyssnade och applåderade riktigt mycket. Förarna i stegen gav verkligen allt för att vinna och det hölls inte igen någonstans.

Grattis Norrköping och Audi för trippel på prispallen. Hoppas ni tar hand om era pokaler väl smile

/Robin TQR.

Pain is temporary, glory is forever. I don´t fuckin´ Tap..
baardh
21 september 2008 · 47 Inlägg

__AleXx_ skrev:

baardh skrev:

Josam skrev:

Jag har film på två av Racen med Hojarna, tänkte klippa ihop en film o slänga upp på garaget senare idag.
Kan länka till den här i forumet när det e klar;)

Låter skitbra!!big_smile

Baardh tur att du inte kom lite tidigare på väg hem, vi som stod på sidan av vid motorvägen körde på något jävla metallföremål som någon jävel tappat, hade inte varit roligt att kört på med bågen wink

jaha va det ni som stod där. jag ville inte stanna å kolla, höll på att frysa ihjältongue

hamayama
21 september 2008 · 15 Inlägg

Mkt bra träff me mkt fina bilar:P

Audi RS4 "Dubbers Inc" (2001)
F-Brolin
21 september 2008 · 16 Inlägg

Kalas trevligt !

RiNka
21 september 2008 · 252 Inlägg

Ingen som tog bilder / filma?

Volkswagen Vento "der Chef" (1995)
jocke_berg93
21 september 2008 · 158 Inlägg

baardh skrev:
Nån som har bilder eller filmer från racet i hamnen?

hehe skulle vilja se min start i mitt andra race... fan va jag slog i tanken på hojen...

Fan måste va äckligt att kör med så mycket hk i en motorcykel tongue grymt bra drag iaf

Menck
21 september 2008 · 10 Inlägg

Tyckte det var en bra träff, mycket folk och mycket fina bilar smile

__AleXx_ oijoij-society.com
21 september 2008 · 774 Inlägg

baardh skrev:

__AleXx_ skrev:

baardh skrev:

Låter skitbra!!big_smile

Baardh tur att du inte kom lite tidigare på väg hem, vi som stod på sidan av vid motorvägen körde på något jävla metallföremål som någon jävel tappat, hade inte varit roligt att kört på med bågen wink

jaha va det ni som stod där. jag ville inte stanna å kolla, höll på att frysa ihjältongue

mm de var det ^^
neee fy fan var ingen värme då tongue

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang