Behöver jag en till konding i mitt system?

NiKeMaN Entreprenör
21 februari 2006 · 1 286 Inlägg

Peter_J_H skrev:
Jag vågar inte lägga mig i för mycket eftersom jag inte kan jättemycket om billjud, men en sak är jag säker på. Även om Nikeman nu skulle vara sämst enligt vissa personer, så kan jag direkt peta ned dem som säger det. Själv har jag både sett och hört Nikeman spela! Även om jag inte är ett proffs på att höra hur det ska låta, så kan jag säga att det lät jävligt bra i mina öron. Ni som säger att han är så dålig som han är, har ni hört honom spela någon gång?

Ps, tack för tipsen på Ljudiadagen i Linköping Nikeman, jag var framme och frågade dig om lite olika saker, du kommer säkert inte ihåg, men det är lugnt!

MVH Peter

smile

// Niklas Johansson
fire_wizard Avstängd
21 februari 2006 · 185 Inlägg

okej... SPL unlimited?? vunnit hela tiden säger du?? ASG!! då jag än dock tror med det du kör i bilen, att du inte vinner över micko, dels i finljud eller i SPL. jag är inte NEWBIE, inte en chans, däremot behöver jag inte sitta o försvara mig mot ett par grabbar som sitter bakom sina datorer.
vi kan väl ta det som vuxna o ställa upp jämte varandra o se vem som vinner? förlorar jag tar jag det med stolheten i behag o bjuder på el öl..
men kalla mig fan inte newbie!!!!!!!!!!!!!

NiKeMaN Entreprenör
21 februari 2006 · 1 286 Inlägg

fire_wizard skrev:
okej... SPL unlimited?? vunnit hela tiden säger du?? ASG!! då jag än dock tror med det du kör i bilen, att du inte vinner över micko, dels i finljud eller i SPL. jag är inte NEWBIE, inte en chans, däremot behöver jag inte sitta o försvara mig mot ett par grabbar som sitter bakom sina datorer.
vi kan väl ta det som vuxna o ställa upp jämte varandra o se vem som vinner? förlorar jag tar jag det med stolheten i behag o bjuder på el öl..
men kalla mig fan inte newbie!!!!!!!!!!!!!

Min resultatlista:
Elmia 2005 - VINST
Emmaboda - VINST
Mantorp Action Meet 205:
           Niklas Johansson ESPL Unl- 309,3p (dock bara 2a i klassen efter en annan Niclas)
           Mikko K ESPL 4-  305,3p
Vallåkraträffen - VINST
Ljudiaträffen i Linköping: VINST
Ljudiaträffen i Mariestad: VINST
Bra Ljud i Bil Norrköping: tvåa i min klass...

Vad har du att visa upp?

Mikko kör ju för fan inte ens unlimited. Han kör ju ESPL 4woofers klassen.


Så kom inte med nått jävla skitsnack nu NEWBIE. För du vet ju tydligen inte hur det fungerar.




edit: sluta tjata om det här nu. Skicka PM istället om du har problem med att jag tävlar i billjud och att du är en Newbie.

Senast redigerat av NiKeMaN (21 februari 2006)

// Niklas Johansson
fire_wizard Avstängd
21 februari 2006 · 185 Inlägg

nike, du har P:M

timpan_87
22 februari 2006 · 781 Inlägg

den här trådden har fan förvandlas från fördelar och nackdelar med en kond till öppet gräll mellan 2 personer? de hör väll ändå inte hit.. såpelar väll ingen roll vem som vunnit vad utan att snubben får hjälp som ställer frågan?

142_power
22 februari 2006 · 69 Inlägg

Drönirettab skrev:
Kan ju sticka mellan lite angående kabellängder. I princip vad än man ska dra kabel till så är det alltid bättre att ha så kort kabel som möjligt. Det finns nog tillfällen då det är viktigare att kablarna är lika långa men även så korta som möjligt, tex vid multikoppling av batterier som ska ge höga strömmar. Om kablarna mellan batterierna är olika långa så kan den lilla skillnaden i resistans göra att något eller några batterier dras ur snabbare än andra.

Förresten, ett bilbatteri på 14V har jag inte sett någonstans. Åtminstone inte ett vanligt bly/syra.

Tackar, det va väll nästan första svaret heeh

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang