Härligt att besiktningen är avklarad!
Jag är ytterst tveksam till att riva ur inredningen, det måste var bekvämt att åka för att man ska njuta av bilen. Och funktionellt. Mycket roligare om man kan ta med folk och ha trevligt när man ska någonstans.
Däremot... fronten... hehe... det råkar inte vara så att du bara har dimljuset på förarsidan helt?!

Det är nämligen trasigt på min. OM det är det som är helt på din är det SJÄLVKLART att du ska riva väck skiten!

Och kasta det häråt...

Nä, mer seriöst då... Jag har fått nys om ett kit till V40, tydligen ska fronten ha S60-stuk och vara riktigt läcker. Har inte vågat åka och titta på det, för tänk om jag gillar det? Har inte råd att sätta igång att varken handla kit eller lackera det (mest lacken som skrämmer mig). Dessutom har jag ju inte ens återmonterat originalkjolarna efter lack än!

Men är du intresserad kan jag kolla om det är kvar och se om det går att få fram bilder på det? Det är en kille här på garaget som har det, och han bor i byn en dryg mil från mig.
... och som sagt... jag är lite sugen på det där dimljuset, men självklart har du väl haveri på samma som jag...
Puss / Ellen