Mustangen alla dagar i veckan. Fast det beror väl på vad man har för smak och sådär. Jag är ju väldigt anti Japsare, och på toppen av den stapeln står helvetesmaskinen själv; Toyota Supra. Men som sagt. Välj själv. Tycker dock ändå att Supran känns tråkig, vanlig, plastig o.s.v...
varför skulle man välja en tung och lat mustang när man har en snabb och sportig supra ? om du orkar höra på amerikanska gnälliga V8 och vill ha en förbrukning på 12 l/mil så ta mustang
Skulle tippa på att Mustangen drar mindre än supran, ganska säker på det! Har en polare som hade en Supra MKIV BPU, och den drog då satans mycket!
varför skulle man välja en tung och lat mustang när man har en snabb och sportig supra ? om du orkar höra på amerikanska gnälliga V8 och vill ha en förbrukning på 12 l/mil så ta mustang
Skulle tippa på att Mustangen drar mindre än supran, ganska säker på det! Har en polare som hade en Supra MKIV BPU, och den drog då satans mycket!
Nja, vet inte riktigt på den punkten! Min mustang drog mer än min supra! Min Supra MKIV BPU-97, som jag enbart tankar med V Power99 drar ca 1.2l och då vid blandad körning( lugn glidaråk blandat med race åk! Mustang 1.2-1.3l/mil- mesatdels glidaråk!
Som sagt, känner inte alls att jag bytt ner mig, men tycker absolut att Mustangen e en FET bil! Älskar dock min Supra!
Seriöst, så fort det ska disskuteras bilar som är vanliga att trimma så dras alltid de absolut snabbaste bilarna av den modellen upp.
Mitt förslag: Åk med/kör en Supra för 350 000kr och åk med/kör en Mustang för 350 000kr.
För det är priset som bestämmer vad man får. Och en original supra är inget att ha, den är slöare än en 99-04 260hp mustang med avgassystemet bytt. En något vässad fräsch Supra betingar fortfarande skyhöga värden p.g.a. hypen. En Mustang för samma pengar är antingen en spritt ny 08 som är helt original. Eller en lite äldre som är vässad.
Att du tycker mustang är ju inte konstigt, men en supra står inte i dom pengarna längre man får en för 250ca nu, så då krossar supran mussen
Sen ska du se vad som sker om man byter avgas på supran..
Mustangen alla dagar i veckan. Fast det beror väl på vad man har för smak och sådär. Jag är ju väldigt anti Japsare, och på toppen av den stapeln står helvetesmaskinen själv; Toyota Supra. Men som sagt. Välj själv. Tycker dock ändå att Supran känns tråkig, vanlig, plastig o.s.v...
Beror ju lite på, Jag själv skulle valt Supran helt klart, motorn original håller ju satan! Dock om man vill vara på säkra sidan och köper en musse som e lite nyare så har man ju Maskinskadeförs och sånt som är trevligt.. Men en välskött och väldokumenterad supra skulle vara mitt val mellan dessa två!
Supran den må väga lite men det tar den igen i kraft/prestanda och du kan ju bygga den som vad som helst oavsett om det är drift/gata/bana/stripp
Du kan väll bygga mustangen för allt de där åxo om du vill. Jag vet faktist inte vad jag skulle välja.. Men ingen ford på våran gård heter de väll(åker själv ford)
2 helt olika bilar står jag och väger mellan, Toyota Supra MKIV och Mustang GT500 från 2005. Vill gärna höra vad folk tycker om dessa bilar (folk som har någon av dessa helst, men alla åsikter är välkommna) och vilken av dessa skulle ni välja om vi säger att ni hade ca 200k för att lägga ut på någon av dessa
2 helt olika bilar står jag och väger mellan, Toyota Supra MKIV och Mustang GT500 från 2005. Vill gärna höra vad folk tycker om dessa bilar (folk som har någon av dessa helst, men alla åsikter är välkommna) och vilken av dessa skulle ni välja om vi säger att ni hade ca 200k för att lägga ut på någon av dessa
Supran går bättre på bana, så supran
Hur ofta kör man på bana egentligen?
"Då pansar dundrar fram på öppna hedar
vi alla liksom känner oss förmer."
P7 - Södra Skånska Regementet
2 helt olika bilar står jag och väger mellan, Toyota Supra MKIV och Mustang GT500 från 2005. Vill gärna höra vad folk tycker om dessa bilar (folk som har någon av dessa helst, men alla åsikter är välkommna) och vilken av dessa skulle ni välja om vi säger att ni hade ca 200k för att lägga ut på någon av dessa
Supran går bättre på bana, så supran
Hur ofta kör man på bana egentligen?
Inte ofta men rätt logiskt att en bil som går bra på bana har även riktig körglädje på vanlig väg som ja ser de är Supran byggd för o köras Mussen är mer för o glida.
Turbolagg, för den som väntar på något gott väntar aldrig för länge =D
Jag har en bekant som växt upp i USA och även folk jag känner som bor där. Sist jag pratade med en av dom så frågade jag just om regplåtar eftersom alla bilder man ser på bilar därifrån inte har plåt fram. Man behöver inte ha plåt fram men bak ska man ha regplåt, DET är lag!
Jag har redan mejlat dom, väntar bara på svar.
Haha, och vilken delstat går du efter?
Du vet, allting ändras med vilken delstat du är i lilla gubben.
Alltså, rent ärligt, jag orkar inte diskutera med dig längre, det var ett gott skratt sålänge det varade, men det här är ju bara rekord i trångsynthet.
hahaha så fort mailet var ivägskickat ville sirnaq inte vara med i diskutionen längre
2 helt olika bilar står jag och väger mellan, Toyota Supra MKIV och Mustang GT500 från 2005. Vill gärna höra vad folk tycker om dessa bilar (folk som har någon av dessa helst, men alla åsikter är välkommna) och vilken av dessa skulle ni välja om vi säger att ni hade ca 200k för att lägga ut på någon av dessa
Supran går bättre på bana, så supran
Hur ofta kör man på bana egentligen?
Då supran går bättre på bana borde ju den vara roligare att köra med allmänt, de la därför man har en sån bil?
Rätt svårt att välja faktiskt det där ju. Beror ju på vad man gillar. Vill man ha muller och smäll då ska det vara V8 och mustang för den delen. Annars så ska det väl vara Supra då måste jag säga för har ju en själv så .