först och främst så måste jag köpa ett par nya ställbara dämpare så jag kan ställa in bilen ordentligt.
sen nästa steg i projektet blir nog en ordentlig service skulle jag tro. ska byta: diverse remmar tändstift motorolja oljefilter olja till växellådan olja till bakdiffen bromsolja sen när ändå växellådan är nere så ska jag nog köpa en ny förstärkt koppling som jag ska kunna köra på när jag har kommit upp i BPU.
Toyota Suprans projekttråd: HÄR
Nissan Silvia S15 projekttråd: HÄR
var nere på posten idag och hämtade ut mina 98:ans framblinkers. va lite tvungen att köpa dessa eftersom det inte finns positionsljus i 98:ans framlyktor utan dom är nedflyttade till framblinkersen. sen är det ju ett stort plus att 98:ans framblinkers är så mycket snyggare än mina original. här kommer en bild på dem:
DAAAAAAAAM !!!! riktigt grymt bygge...Har samma problem med dig med att hitta goa fälgar, tipsa om du hittar några fräcka
tackar. ja det är ju ett helt hav av medelmåttiga fälgar. och det vill man ju inte ha. man vill ju han ett par skitsnygga. men jag har funderat på ett par volk sf challenge. tycker dom ser rätt bra ut
grymt snygg, ni verkar ju ha fått vår redan ni , inge snö för fan
ne vi har knappt haft någon snö heller, har vart en skit grå och tråkig vinter, bara längtar till vår och sommar
Linusj skrev:
Det gick bra att köra hem den? Jag vill gärna kolla på den nån dag! Ser fin ut i solen.
jo d gick väl bra tills ett tryckrör kröp ut igen, på ett annat ställe den här gången skit slangklämmor. vill du komma och titta på den så får du väl bara ringa och kolla så jag är hemma sen är det väl bara att dyka upp
Zeth_Filth skrev:
kanon snyggt. udda med den vingen i alla fall jobba på
tackar. ja jag ville ha en hyffsat stor kolfibervinge
frostyman skrev:
Tokläcker färg, riktigt djup var den Du får hojta till om du vill ha några kort knäppta på den.
ok det ska jag göra. är du duktig med kameran ?