2478
Sök

Billiga kolvringar till 3s-ge?

1 217 Inlägg
14 oktober 2008
Trådstartare
Tjenare, jag var med en polare bort till toyota idag och hörde efter vad en kolvringssats (inkl oljeringar) skulle kosta till en 3s-ge och vi fick ett svar som gjorde att vi gick ut tomhänta.
Över 5 lapp skulle ockrarna ha!yikes

Så nu till min fråga: Finns det något ställe som har humanare priser på samma prylar?

Nattarbetare
173 Inlägg
14 oktober 2008
ska du ha till saaben

Att styla en volvo är som att sminka en gris

Nattarbetare
173 Inlägg
14 oktober 2008
lr

Konka skrev:
ska du ha till saaben

2 123 Inlägg
14 oktober 2008
Konka skrev:
lr

Konka skrev:
ska du ha till saaben

Är du på riktigt ?
Först och främst är 3S-GE en Toyota motor som byggdes tillsammans med Yamaha, dessutom skrev han att han vart hos Toyota och vem går till en Toyota handlare och frågar efter kolvringar till en Saab.
Till TS, kolla på www.toyotaclubsweden.com, i deras forum brukar det stå massa bra saker men man måste vara medlem för att posta inlägg.
MVH Fredrik

Nattarbetare
173 Inlägg
14 oktober 2008
Fredrik.Gustavsson skrev:
Konka skrev:
lr

Konka skrev:
ska du ha till saaben

Är du på riktigt ?
Först och främst är 3S-GE en Toyota motor som byggdes tillsammans med Yamaha, dessutom skrev han att han vart hos Toyota och vem går till en Toyota handlare och frågar efter kolvringar till en Saab.
Till TS, kolla på www.toyotaclubsweden.com, i deras forum brukar det stå massa bra saker men man måste vara medlem för att posta inlägg.
MVH Fredrik

skämta allt lite med han

1 217 Inlägg
14 oktober 2008
Trådstartare
Fredrik.Gustavsson skrev:
Konka skrev:
lr

Konka skrev:
ska du ha till saaben

Är du på riktigt ?
MVH Fredrik

Hmm, tack för infon:) Jag ska posta vidare länken till kompisen som är på jakt:) 
Själv är jag nämligen för lat för att leta;)

2 021 Inlägg
14 oktober 2008
kolla ebay! finns rätt mkt till 3s-gte iaf, men de lär nog inte vara samma kolvringar, men de borde gå o få tag på billigare där.

Sök