30 oktober 2008
Trådstartare
olagbg skrev:
cocos skrev:
tetepeb skrev:
Antar att du menar Tokan när du skriver Token?
Är han verkligen så dålig?
Mr Fun och Kooz har man ju sett är skitkvalitet, men Tokans grejer iallafall på It´s Fun 3 har ju varit bra byggda.
Men jag är ju en total amatör och säger inte emot dig som kan vad du pratar om.
En till fråga, ni åkte alltså till Vallåkra och delade ut egna priser till folk som byggt sjysta bilar trots att dom inte haft massa pengar, kontakter eller garage?
Jävligt bra initiativ, ska ni göra det nästa år också?
Kanske skulle satsa på att ta hem priset med min Saab V4 -68

Jepp....på Vallåkra gick vi runt och bedömde "amatörbyggda" bilar och tre av dessa vann ett pris, första priset var en billack. Detta är självklart något som planeras att göras varje år så kom igen då.

MIn bil är amatörbyggd. Har själv byggt bilen hemma på farsans uppfart med hans hjälp å i ett trångt garage. med liten budget fått ihop bilen. till mig va ni inte å kolla ialla fall...
All heder till alla bilbyggare som hjälper våran fina hobby att växa.
Korv who said korv
we was at maney meets this year together ....................... you know that i like your car...................... you also know what i would have done to it if it was mine too
Sponswers:Svenska Fälg ,CD bilradio , Grunt.se , Raidopower.se , Exydos car audio , Alpine , Orion , Streetperformance , Zanders technology , Ralphs däck , Standox , Henrikssons import
Fastest mo-fo in town
http://www.heave.se/mp3/8ball.mp3
"Masterworks" elmia 2010