Jag kom nyss hem från PaintWorx och skall sussa kudde nu... Kan ge er lite lite inside information...Det sista vi hörde innan vi gick var strategin för lackeringen.... Det är den ende informationen jag kan ge ... Skulle jag berätta mer skulle det komma upp en svart van med PW loggan på. Ut kommer det kliva 5 män i kostymer sen kommer jag vara raderad från alla register..
Jag kom nyss hem från PaintWorx och skall sussa kudde nu... Kan ge er lite lite inside information...Det sista vi hörde innan vi gick var strategin för lackeringen.... Det är den ende informationen jag kan ge ... Skulle jag berätta mer skulle det komma upp en svart van med PW loggan på. Ut kommer det kliva 5 män i kostymer sen kommer jag vara raderad från alla register..
Over and out !
Det är la inte så dumt... ehm, jag menar det vore väl synd! I believe in the PaintworX effect! Thy shall be impressed at Elmia! Tror och hoppas att alla dessa arbetstimmar med slit, blod, svett och tårar blir belönade!
Nu är kl 05.40 och EdgeCrusher ska snart köra mig till dig Paul... Hoppas du har något för mig att göra för just nu vill jag bara fortsätta sussa kudde, är Tjööööt...