funderar på att köpa SUV, men vill inte ha en så stöttig, e´ller helt enklet vill jag ha en bra SUV. Har inte kollat så mycket på vilken som e bäst, har däremot funderat på första Mitsubishi Outlandern som kom...*!
Vad säger ni...vilken SUV är bäst och mest prisvärd
*Fixade en godkänd rubrik, läsrubriksanvisningarna och försök vara så tydlig som möjligt i rubriken nästa gång.
Ska man ha en riktigt bil så ska man ha en som kommer från usa, så enkelt är det bara. En av de skönaste bilarna jag åkt är en Chevy Tahoe fullutr, tror det var en sen 90-talare. Visst de dricker lite sås men det kan man ta med det mullret till sjönsång v8an genererar Andra goa kärror är Chevy Trailblazer, Chevy Suburban, Dodge Durango, Ford Explorer osv. Eller kanske en Chevy Avalanche (crewcab pickis med täckt 6fots flak)
BMW x5 eller X6 ? sägs att X6an är så törstig men har vi inte märkt av va och provkörde en för några dagar sen med farsan låg på blandad körning runt litern och det är inte farligt för en bil som väger runt 2 ton annars har du ju mercedes suvar GL klassen GRYMT snygga och man åker som en kung i dom http://www.blocket.se/vi/18885737.htm?ca=17_s
Ska man ha en riktigt bil så ska man ha en som kommer från usa, så enkelt är det bara. En av de skönaste bilarna jag åkt är en Chevy Tahoe fullutr, tror det var en sen 90-talare. Visst de dricker lite sås men det kan man ta med det mullret till sjönsång v8an genererar Andra goa kärror är Chevy Trailblazer, Chevy Suburban, Dodge Durango, Ford Explorer osv. Eller kanske en Chevy Avalanche (crewcab pickis med täckt 6fots flak)