inte i ett rödljus men räknas det att räjsa med en trimmad rs4 (kan ha varit en s4 men med rejält med pulver under huven) på motorvägen när en annan hade en liten 146hk sierra 2,9?? efter 220-230 mätarfart så försvann han väldigt fort, så med tanke på farten så insåg jag att det inte var en vanlig a4 iaf
Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
En stor, tung bil! 450+ hästar 1300+ NM! Brutal! V8 och raka rör!
När han la i växeln och gasade iväg! Motorn frustade förbannat! Vibrerade i hela min bil, och lämnade mig i ett svagt rökmoln! Mäktigt!
För er som inte ränkat ut det så var det en SCANIA 142H mer raka pipor, fullast och skruvad pump
En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område! Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
En Corvette och då satt jag i min Merca 200 med 105 vilda. Självklart gav jag honom en match. Häromdagen stod en BMW M3 bredvid när jag åkte 850n, jag gav honom en match också. Man ska alltid försöka.
AHaha kommer ihåg när jag hade min amazon combi och en 9-5 areo rejsade mot mig vilken idiot sen att jag vann för att han fick fortkörningsböter ca 300m från rödljuset, ja det var ett jätte långt race hehe
men brutalaste är nog Porsche GT (jo det är en gubbe i stan som har en sådan) eller sixt biluthyrnings Dodge Viper