Det brutalaste som stått jämte din bil i rödljuset!?

Hasselstrom
5 november 2008 · 796 Inlägg

lamborghini diablo (blanksvart) som jag ställde mig bredvid med vid ett rödljus!

Kan ju säga att jag dregglade duktigt! Dock så drog jag han dom första två metrarna, då han hade fått i trean eller nåt ist för ettan:P

brett ställ, lördakväll!
"Kan de va så att turbon inte får tillräkligt med bensin eller?"
ezz4
5 november 2008 · 313 Inlägg

tyvärr var detta inte vid rödljus men jag körde min fiesta ST på motorvägen.helt plötsligt kom det en rs4 och en rs6 bakom i lagom omkörnings fart.
fan tänkte jag och pinna ner st:n i 4an och försökte hänga på....kom ifatt, och förbi en bit fram och då jag hade maxat bilen..220km/htongue
men....ja.....sen pinna dom ner sina en växel och stack som satan....
rätt roligt va de....

Senast redigerat av ezz4 (5 november 2008)

MOR åt gröt,FAR åt helvete!
Sarge
5 november 2008 · 2 337 Inlägg

Dodge Ram HEMI. Kanske inte snabbast eller vackrast, men helt klart det brutalaste jag har hamnat bredvid. Det mullrar till i filen bredvid, när man vrider på huvudet är man i höjd med HEMI-emblemet på framskärmen smile Då känner man sig jäkligt liten tongue

Senast redigerat av Sarge (5 november 2008)

Mack Forum- och sitemoderator
5 november 2008 · 26 136 Inlägg

https://www1.garaget.org/gallery/archive/19631/375843_tntqqt.jpg

En Porsche. Visserligen inte bredvid mig..men. Ja. Som synes på bilden, i någorlunda samma riktning i alla fall. Hur det gick? Hm. Dum fråga big_smile

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Sitemoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Volvo V60 D4 AWD "Rymdskeppet" (2014)
Mazda 323 1.4 "Emanuel" (1979)
Volvo 244 GLT "Good ol Bastard" (1983)
Germax
5 november 2008 · 12 086 Inlägg

Svårt o minnas allt, stog dock bakom en Murcielago i somras. Som jag givetvis eggade och sedan vart vidrigt frånkörd av smile

Jolle87
5 november 2008 · 1 585 Inlägg

en lamborghini diablo (orange) sjukt snygg och vilket ljud säger jag bara:D Har även kommit en ferrari enzo uppglidandes brevid mig vid ett rödljus. Tror jag missa att det blev grönt båda gångerna hahah:D

Children-Of-Bodom . : F a d e r a t o r : .
5 november 2008 · 5 042 Inlägg

AirOne skrev:
http://www1.garaget.org/gallery/archive/19631/375843_tntqqt.jpg

En Porsche. Visserligen inte bredvid mig..men. Ja. Som synes på bilden, i någorlunda samma riktning i alla fall. Hur det gick? Hm. Dum fråga big_smile

Dags att tvätta rutan va ?  lol

C H E V R O L E T <3
TBOC_Razor Kattjäveln åt upp min kyckling!
5 november 2008 · 6 170 Inlägg

Jolle87 skrev:
en lamborghini diablo (orange) sjukt snygg och vilket ljud säger jag bara:D Har även kommit en ferrari enzo uppglidandes brevid mig vid ett rödljus. Tror jag missa att det blev grönt båda gångerna hahah:D

Tror jag vet vilken det är, den är från hässleholm va ??

Går iaf en orange lambo i hässlehålan och jag låg bakom en sån på motorvägen på väg hem ifrån helsingborg.

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P
Mack Forum- och sitemoderator
5 november 2008 · 26 136 Inlägg

Children-Of-Bodom skrev:

AirOne skrev:
http://www1.garaget.org/gallery/archive/19631/375843_tntqqt.jpg

En Porsche. Visserligen inte bredvid mig..men. Ja. Som synes på bilden, i någorlunda samma riktning i alla fall. Hur det gick? Hm. Dum fråga big_smile

Dags att tvätta rutan va ?  lol

...och slösa spolarvätska? Mjaa? big_smile

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Sitemoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Volvo 244 GLT "Good ol Bastard" (1983)
Mazda 323 1.4 "Emanuel" (1979)
Volvo V60 D4 AWD "Rymdskeppet" (2014)
Lozinmust "Unloaded"
5 november 2008 · 1 557 Inlägg

En BMW M5 med V10, då jag hade saaben. Jag försökte inte ens efter den första metern hjulspinn då han var 10 billlängder före big_smile

"When innovation meets passion!"
BMW Z3 2.8 Coupé "Dennis And The Dicks" (1998)
BMW 530i "Static Vikings" (1989)
BMW M3 "Dennis And The Dicks" (1994)
Bommen Team Pro5
5 november 2008 · 313 Inlägg

Det mesta då jag kör volvo tongue

Med vänliga hälsningar / Best regards
Daniel Kronvall-Pedersen
Webmaster @ Team-Overdrive.tk
http://www.team-overdrive.tk
Volvo V70 (2004)
JontaK
5 november 2008 · 174 Inlägg

Dodge Dart som var god för höga nior, Calibra med 600hk+, ja det är nog dom värsta.
Sen har det stått en hel del Evos, bra trimmade 850 och en och annan jänkare jämte på den tiden man satt i en 200sx S13 och gasade mot allt. big_smile

Subaru Legacy GT spec B "Twin Turbo RFRB" (1999)
Jimm
5 november 2008 · 1 661 Inlägg

Lamborghini Murcielago LP640
Ferrari 360 challenge
Dodge Viper
Supra BPU
Opel Commendore (500hk+)
3000GT (ca: 600hk)
m m


Inte mkt action men i Murcielago iallfall. smile
[video]http://www.garaget.org/video/si9p412b2xvl[/video]

Senast redigerat av Hardjim (5 november 2008)

Germax
5 november 2008 · 12 086 Inlägg

Hardjim skrev:
Lamborghini Murcielago LP640
Ferrari 360 challenge
Dodge Viper
Supra BPU
Opel Commendore (500hk+)
3000GT (ca: 600hk)

mm

[video]http://www.garaget.org/video/si9p412b2xvl[/video]

Fan vilket tråkig film tongue Men den låter gött din 300GT smile

Jimm
5 november 2008 · 1 661 Inlägg

JapMax skrev:

Hardjim skrev:
Lamborghini Murcielago LP640
Ferrari 360 challenge
Dodge Viper
Supra BPU
Opel Commendore (500hk+)
3000GT (ca: 600hk)

mm

[video]http://www.garaget.org/video/si9p412b2xvl[/video]

Fan vilket tråkig film tongue Men den låter gött din 300GT smile

Hehe, jo... Titta inte om ni inte vill. Satt ju och hoppades på att han skulle gasa redigt, han var ändå nere på ettan i rondeller och sånt. Men han gav aldrig riktigt fullt.
Så vågade han inte gasa alls på motorvägen.
Jo, den låter mysigt den bilen. smile

_DamnIt R1 driver!
5 november 2008 · 5 128 Inlägg

TBOC_Razor skrev:

Jolle87 skrev:
en lamborghini diablo (orange) sjukt snygg och vilket ljud säger jag bara:D Har även kommit en ferrari enzo uppglidandes brevid mig vid ett rödljus. Tror jag missa att det blev grönt båda gångerna hahah:D

Tror jag vet vilken det är, den är från hässleholm va ??

Går iaf en orange lambo i hässlehålan och jag låg bakom en sån på motorvägen på väg hem ifrån helsingborg.

Där går 2st bara i lilla Eslöv wink Eller vänta, är nog mercilago (dålig stavning, jag vet)! tongue Plus en och en annan porsche och lite sånt godis big_smile

Dewen
5 november 2008 · 231 Inlägg

Hade en Mercedes Mclaren SLR brevid mig när jag var i tyskland me 900:an..haha ja hade inte en suck:P haha / Dewen

Saab 9-3 Aero SS "Come Out And Play" (2004)
Dirtymike
5 november 2008 · 1 532 Inlägg

UNder en övning i Linköping var jag o snurra med min 740 då hamna jag brevid en Leopard A2...... blev livrädd!

Jeep J20 (1978)
Daaze Rent A Retard !
5 november 2008 · 674 Inlägg

stått vid ett rödljus på en 3filig väg, eller ja fyra men den fjärde svängde till vänster. Stog mellan 2 stoora tradare(Scania by the way) med ådin. Tänke: Äh va fan 3 v8:or på rad så jag varvar smile fick respons direkt, så vart det grönt och båda gav pallen i mattan och det blev natt för mig big_smile Men sen så va jag tvungen att slå tillbaka så drog om dom uta bara helvete tongue Men satan vad liten man kände sig, båda hade dem högsta skåpen(om man nu säger så) så dom va ju riktigt höga.


MVH

307 Km/h ++
502 Hk
650 Nm
_MaCCe_ Majestas
5 november 2008 · 1 319 Inlägg

Hm, nu när jag tänker efter så tror jag aldrig jag haft nån "värre" bil bredvid mig vid något rödljus.
Däremot har man gasar mot vissa potentare bilar ut ur rondeller tongue.
Bl.a
Nissan 350z, ut på E22 till Söderköping från Norrköping.. drog ur sierran hela 3:an till varvstopp.
Han låg såklart bredvid ett tag, för att sedan surfa ner gasen och försvinna bort.

Åkte från Strängnäs EDPS förra året.. Någon rondell där uppe.. samma sak fast på 2:an ( lite mindre rondell därav mindre fart ) Den här gången svichar det till i mina nedvevade rutor oxå ser jag en silvrig Rx-7a mata iväg väldigt våldsamt wink

Team VeboTrim
Ford Sierra Laser M30b35 Turbo "The Senior six" (1986)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang