Vilka har du som samarbets partners för 2009? Trevlig lördag //Wall
Menar du företag ?
Företag, Ja du vet nog bättre själv. Jag är på din sida bara så du vet Har alltid sett upp till dig. Minns även den gången jag pratade med dig på svenska mässan. Jag var stolt över det, men eftersom jag då inte hade några vänner som hade fordons intresse då, och ingen fattade vad jag var så stolt över.
Vilka har du som samarbets partners för 2009? Trevlig lördag //Wall
Menar du företag ?
Företag, Ja du vet nog bättre själv. Jag är på din sida bara så du vet Har alltid sett upp till dig. Minns även den gången jag pratade med dig på svenska mässan. Jag var stolt över det, men eftersom jag då inte hade några vänner som hade fordons intresse då, och ingen fattade vad jag var så stolt över.
Har ingen bakom mig på det sättet får lite hjälp av: Specilafälgar med fälgar. Proimp med M/T däck. PaintWorX med lacken.
Har fixat lite med insuget, har lagt till 4 st nozzlar till vatttensprutet
Har skaffat en extra kolsyreflaska till min laddtrycksstyrning.Lagom storlek
så här ser laddtrycksstyrning ut... Jagar ni den bästa styrnigen så är det denna=)
Har fixat en Girdle till botten, Det var en meckig bit att få tilll finns INGEN plats i oljetråget pga 4x4 drift men efter 2dagars jobb sitter den där=)
Nu väntar jag bara på längre stötstänger, som kommer i veckan.
Schysst som fan. kommer ihåg när man läste om dig när man va en 14-15 bast. rätt fränt att du har kvar trucken än idag diggar det som fan Robban! lycka till med allt 2009!
God jul å gott nytt på er=) Hittade en gammal film från 2006 från mina fösta test repor från USA. Gissa om jag var nervös om den skulle hålla ihop . Inte dåligt att sätta 9.11 ur containern. Man längtar tillbaka och om allt går som det är tänkt, så åker vi tillbaka hösten 2009.