Fan va fint de blir Jimmy Älskar ditt arbete! Men jag måste säga att de ser förjävligt ut utan spacers^^ Hahah, ser ut som skateboard hjul på bilen just nu haha, men de löser sig sen me dina feta fälgar o 50mm spacers
Ser nice ut som vanligt...Gillar de nya IC- rören som fan! Blev riktigt snyggt med alla omlackeringarna också, fortsätt så!
Blir en del saker att putsa och underhålla sedan Ser också fram emot våren precis som alla andra!
The force is with you
hehe tack Fredrik!
Helbertson: Thx du, kul att höra Nej då skall försöka!
Saab_Robin: ahh gött att höra! tack
På måndag kommer 2st bestälningar, Så drar väll upp till garaget då och små pysslar lite igen! Var idag och köpte slangklämmor i mängder till ic kittet och lite annat fint som kan behövas!
Så nu kommer en update på vad som hänt det två senaste dagarna Inget spec, Men lite ialfall!
Vi börjar med vad som ramlade in direkt
Fick även köpt mig några rostfria slangklämmor till tryckrörern
Började även dra en list runt hålen där tryckrörerna kommer upp så det inte skaver mot rörerna
Några klämmor ditsatta!
Och där uppe med
Så då känns det gött att ic kittet äntligen är komplett!
Fick även lackat lite saker till interiören!
Maskering gjorde flickan bra <33
Sedan till min förvåning när jag fick hem min walbro 255/l pump och skulle montera den, Tro fan inte att det redan sitter en där? Dum som man är utan och kolla, Men satt ju orginal chip och allt i.. Konstigt Så blir till att retunera den då
Andra bestälningen
Oj så gint det blev
Fick en sak på posten med, Det är dom små detaljerna som gör dela somsagt
Där går progress Jimmy ser riktig nice ut, och inte mycket jobb kvar i motorn ju lr ? Hur går med slipandet? Tar en paus ett tag lr hur ? Men följer alla uppdates så blir bara bättre från varje gång du gör nåt med bilen Mvh Neo666/ Arsen
Där går progress Jimmy ser riktig nice ut, och inte mycket jobb kvar i motorn ju lr ? Hur går med slipandet? Tar en paus ett tag lr hur ? Men följer alla uppdates så blir bara bättre från varje gång du gör nåt med bilen Mvh Neo666/ Arsen
Tackar Nopp inte så mycket kvar med motorn, skall frächa upp kylet och dra dit det... Köpa olja,oljefilter och lite remmar m.m sedan så är den som gott som klar i motorrummet kan man väll säga
Slipjobbet är i stortsätt klart, Bara lacken som fattas