Skapar denna tråd med anledning till att jag tror att den finns en heel del här på Garaget.org som snusar... själv snusar man Göteborgs Rapé White - bästa tycker jag!!
Min lista:
1.Göteborgs rapé white 2.Götebrogs Rapé Lingon White 3.General White 4.Romeo and Juliet 5.Grov Snus White
Jag snusar bara portionssnus, blir så jävla kletigt annars...
------------------- VAD GILLAR NI???------------------
Do I really look like a guy with a plan? You know what I am? I'm a dog chasing cars. I wouldn't know what to do with one if I caught it. You know, I just do things...
Snusar Ettan lös sen ungefär 4 år tillbaka. Innan det General lös. Dom billiga äckelsorterna typ granit och sånt skulle jag aldrig stoppa under läppen.
Redigerar om min topp 5 lista på snus 1: Röda lacket vit portion 2: Grov Vit portion 3: Göteborgesrape vit portion 4: General white portion 5: Ettan Vit portion
Annars blir det typ om man har nå smågrus i fickan nån kronan vit portion, inte den godaste men den funkar för den billiga pengen
1. General White 2. Knox Portion 3. Rape Portion 4. Offroad Portion 5. Level Portion
Snuset har blivit så dyrt så att man har börjat snusa dom billiga istället, Offroad Portion stock kostar 139:- inte så farligt gemfört med Swedish Match snus
Snusade general white innan sedan provade jag general lös och kan numera inte ha något annat. Att man inte kan baka eller att det är kladigt är dåliga ursäkter det finns faktiskt pricemaster för typ 20 spänn och lös blir billigare i längden. Göteborgs rape får gå i nödfall.