Är det inte dags att folk börjar gadda ihop sig för och hålla sån här skit borta!?
Det borde göras överallt! Jag vill starta en ungdomsgård utan åldergräns i form av ett garage där det finns projektor med filmvisning och två lyftar och verktyg och möjlighet att mecka gratis med bilarna där jag bor.. för i Åkerberga finns det ett stort motorintresse.. Sen har jag även en ide att man gaddar ihop sig ett gäng och har en varsin dag i veckan då man tar bilarna och åker ut några timmar en kväll och håller lite koll på gatorna i hemorten! Givetvis med en kofot eller en batong i bilen om det skulle bli obehagligt, man måste få försvara sig! Men även om polisen svinar sig då och då så är det faktist så att dom inte räcker till, kanske kan folket möta halvägs för och få stopp på helvetet! Jag och min lillebror vart misshandlade i somras av en snubbe och hans polare som har för mycket "respekt" för att blivit anmälda innan (folk är rädda för dom), men jag tvekade inte och anmäla och dra dom inför rätten eftersom vi blev påhoppade och rånade utan anledning!
Dom som skiljer sig från mängden är dom som vågar göra nått åt saken oavsett sittuation!
Stå på er!
"One day you will face destiny, then you have to decide if you want to DRIFT or DIE!"