Vad tycks? Ska jag ha så här, kommer det att passa på min grågröna bil? Annars är jag inne på att lacka det i en mörkare nyans av bilens färg (samma jag hade läppen lackad i) eller blanksvart. Säg vad ni tycker
Nu är lycktorna klara äntligen, och monterade på bilen. När jag ändå hade fronten av så hängde jag dit den andra för att se hur det kan bli. Kan inte säga annat än att jag är nöjd.
Fan va läckert det blev! Var det svårt att ta isär lyktorna? man kanske skulle försökt sig på något sådant själv, fast jag har ju bara de vanliga lyktorna
Jätte tack alla 3, värmer mycket med alla positiva komentarer. Att dela strålkastarna är jobbigt, kan beskriva mer i kväll när jag inte sitter i ett dammigt kallgarage
Tidigare inlägg ljög lite, även jag har slipat lite, och spacklat en hel del. Även en kompis till Andro hjäpte till, mycket duktig.
Andro tog en del bilder med, bland annat på strålkastarna med originalfronten som ju är lackad i bilens färg, och så lite bilder under arbetet. Han kommer förhoppningsvis lägga in dom här under kvällen