V80_ecke: Skinnprojektet står still tills vidare, då det finns andra prioriteringar utöver bilen, och andra saker i bilen som prioriteras

Japse-racing: Wow tackar, kul att du kollar tråden

666_beast: Dem kommer sitta bra där när bilen visas till våren

dött är det defenitivt inte

jocke_gronberg: Svarta bilar är som finast när dem är putsade

Jag kör vårat (Mr.caps) värsta lackskydd som heter FormulaU
Darkie: Tackar ödmjukast, jag som byggare ser inte skillnad tills jag sätter före-efter bilder bredvid varandra

Fellow: Jag kör som sagt jobbets lackskydd, Mr.caps egna patenterade lackskydd FormulaU
JimbO__: Verkligen kul att läsa, tackar!!
Timmyboy: Bara in i garaget och polera

CarpeDiem: Thanks Sam!
Mr_FooL: Mina länkarmar kommer från
Fabriken där V70N´s länkarmar tillverkas, hade en kille där som jobbade med att tillverka sådana. Skickade mina negativa värden och utifrån dessa borrades dem inre hålen om till positiv camber

v80_ecke: Här kommer stor uppdatering

Efter ett tag utan motivation till bilen så blev det en storsmäll direkt, här nedan kommer bilder med tillhörande kommentarer:
Där rök centergallret, som fick sig lite sax 
Vitt strukturerat skinn letar sig in i inredningen! 
Nödvändiga verktyg för modden finns på bild ! Saxen fungerar inte något vidare efteråt *visslar*
Något sådant? 
Vald vinkel på bild, den lutar mycket då instrumentpanelen pekar neråt, så när monterat sitter iPodden rakt 
Sådärja, nu ska bara kablaget som lurar stereon att Podden är en cd-växlare inhandlas, men först.....
Vad har hänt här? 
Bilen har nu stått sen i lördags hos Ramon Quinteros (
www.dreammaker.se) för lite kärlek

Här kommer lite bilder från gårdagens besök:
Nu ska linjen som slutar lite konstigt på huven, fortsätta ända fram till vindrutelisten
rent optiskt kommer bilen nu se ca 5cm bredare framifrån, its all about the illusion 
Och såhär kommer taklackeringen att sluta är det tänkt, Kenta på Dreammaker har maskerat så bra att maskeringen nu följer taklinjen till 100%
det tackar vi för !
Nerslipat och färdig för vit bas! All denna tid med polermaskinen är nu förgäves ? Eller !? Nu har man ny färg att polera ner 
Som den såg ut igår innan man sa hejdå! Glöm tejpen på stötfångaren, bara ett litet test 
Imorgon hämtas bilen redo för vinterslasket!!

Till våren kommer Ramon att ta tag i bilens lack ännu en gång, då blir det samtliga lister och pinstriping (den som lever får se)

Det har hittat dit lite nya saker i motorrummet också i form av:
S80 Fjäderbenskåpor, så att inte motorfäst-staget (är det ett ord?
) slutar lite mjukare 
Imorgon kommer en stor bilduppdatering på hur lacken blev

Stay tuned, kommentera mer än gärna !
Mvh Andro