Gött! ska nog inte vara några probs kollade igenom de senaste uppdateringarna nu, ångrar som fan att jag inte behöll mina mk1or, båda dieslar dock inte TD men ändå, får bli en gång i framtiden igen att man skaffar en Golf 1 på tal om bes, min 86a ska in den 30:e i denna månaden, ska nog gå bra de med hoppas jag ;D
får se,antingen blir dom jätteglada för att det kommer en fräsch bil, eller så blir dom negg för att det är mycket som inte är orginal den som lever får se
De ska nog gå bra! förutsatt att det inte är ngn riktig sur jävel :S jag har fått beröm de gångerna jag har besiktigat och det är rätt kul att höra men det är väl inte så mkt mer än att du monterat IC? är la fortfarande en 1,6 td som den är reggad för?
Varför krångla till det och inte köpa GOLF från början?=)
Gött! ska nog inte vara några probs kollade igenom de senaste uppdateringarna nu, ångrar som fan att jag inte behöll mina mk1or, båda dieslar dock inte TD men ändå, får bli en gång i framtiden igen att man skaffar en Golf 1 på tal om bes, min 86a ska in den 30:e i denna månaden, ska nog gå bra de med hoppas jag ;D
får se,antingen blir dom jätteglada för att det kommer en fräsch bil, eller så blir dom negg för att det är mycket som inte är orginal den som lever får se
De ska nog gå bra! förutsatt att det inte är ngn riktig sur jävel :S jag har fått beröm de gångerna jag har besiktigat och det är rätt kul att höra men det är väl inte så mkt mer än att du monterat IC? är la fortfarande en 1,6 td som den är reggad för?
jo det stämmer, men sitter coilovers, 2,5" system, har kapat ur en balk för att få ned icn(kommer döljas så bra det går), batteriet bak etc etc
god gave us turbo lag to give the v8 suckers a slight chanse
idag har det hänt en hel del ljuddämpare påsvetsad, motorrummet har blivit lackat , bilens orginal dieseltank har kopplats på i stället för den 1L burken jag körde med förut , alla rör och skyddsplåtar i motorrummet är lackade och monterade
hej hej , nyssvaknat efter att vart ute på plogarbete i natt... här kommer lite av det som hämde igår på bilder mattsvart motorrummet KLART!!!! krängde på några frächa vinterdäck jag hade liggande ser ut som en rallybil ALDELES för stora hjul haha... nya hjulbult på plats med