Kan denna corvette zo6 vara ett vettigt köp?

fredde85
6 januari 2009 · 1 798 Inlägg

http://www.blocket.se/vi/19208976.htm?ca=19_s

Ge mej bara lite åsikter o va ni tycker?

Senast redigerat av fredde85 (6 januari 2009)

Jag byter bil ofta men man brukar ju säga att omväxling förnöjer
Muttley
6 januari 2009 ·

finn 2 fel med tråden.
1. Rubriken.
2. Du slänger enbart upp en länk.

_VeNoM_ Giftig
6 januari 2009 · 419 Inlägg

Jadu den ser ju fräsch ut. Men man vet ju aldrig om det är nått fuffens. Precis som med alla bilar.
Det där är ju ingen vanlig bil så då skulle jag rekomendera att man tar kontakt och får all info om bilen och gärna göra ett M-test för att kolla att det är en schysst bil.

Lycka till

Föressten så kan jag föreslå att du byter rubrik och skriver det du har som rubrik nu i inlägget innan du får på dig nån gnällspik som börjar skälla på dig smile

:update:
Det va visst nån som han göra det iallafall tongue

Senast redigerat av _VeNoM_ (6 januari 2009)

LTJD
Volvo S70 2.5T VIP "Silver Flash" (1999)
Instabil Med lem
6 januari 2009 · 164 Inlägg

Nej den kommer att vara helt oduglig, den är för låg och den har bara två sittplatser ..  och med en sådan stor vindruta kommer det att ta en evighet att skrapa den innan du skall till jobbet ..!

Assumtion is the mother of all fuckupps
Assume =ASS/U/ME = assume makes an ASS of U and ME.
Den enes Antagande blir lätt någon annans Sanning.
Plymouth Road runner "white shark" (1971)
genetorp
6 januari 2009 · 249 Inlägg

såg finfin ut, billig var den ocksåsmile

// genetorp
Muttley
6 januari 2009 ·

_VeNoM_ skrev:
Jadu den ser ju fräsch ut. Men man vet ju aldrig om det är nått fuffens. Precis som med alla bilar.
Det där är ju ingen vanlig bil så då skulle jag rekomendera att man tar kontakt och får all info om bilen och gärna göra ett M-test för att kolla att det är en schysst bil.

Lycka till

Föressten så kan jag föreslå att du byter rubrik och skriver det du har som rubrik nu i inlägget innan du får på dig nån gnällspik som börjar skälla på dig smile

:update:
Det va visst nån som han göra det iallafall tongue

big_smile här är vi snabba.


men jag stör mig på en sak för att vara ontopic. varför tar de inte en helbild på bilen framifrån ? kan de vara nått konstigt med den?.
har de varit möss i motorrummet med tanke på att isoleringen ser uppgnagd ut ?

Fr3ddan
6 januari 2009 · 204 Inlägg

såg riktigt nice ut och priser var inte farligt heller för den delen!
billigare än i USA nästan.


edit: sen att man inte kan läsa att den inte är besiktigad innan man skriver är ju en annan sak men har man tid och lust så är det ju ett tillfälle




isoleringen är nog bara lite skavd. http://www.geting.se/image.php/143136-0514189042.jpg

Senast redigerat av Fr3ddan (6 januari 2009)

_VeNoM_ Giftig
6 januari 2009 · 419 Inlägg

tkd_rille skrev:

_VeNoM_ skrev:
Jadu den ser ju fräsch ut. Men man vet ju aldrig om det är nått fuffens. Precis som med alla bilar.
Det där är ju ingen vanlig bil så då skulle jag rekomendera att man tar kontakt och får all info om bilen och gärna göra ett M-test för att kolla att det är en schysst bil.

Lycka till

Föressten så kan jag föreslå att du byter rubrik och skriver det du har som rubrik nu i inlägget innan du får på dig nån gnällspik som börjar skälla på dig smile

:update:
Det va visst nån som han göra det iallafall tongue

big_smile här är vi snabba.


men jag stör mig på en sak för att vara ontopic. varför tar de inte en helbild på bilen framifrån ? kan de vara nått konstigt med den?.
har de varit möss i motorrummet med tanke på att isoleringen ser uppgnagd ut ?

Självklart big_smiletongue

LTJD
Volvo S70 2.5T VIP "Silver Flash" (1999)
Rquired Allmänt envis
6 januari 2009 · 12 512 Inlägg

Ser inte så illa ut, gäller bara att kolla upp hans historia också förstås. Den skavda isoleringen i motorrummet ska man nog inte lägga allt för mkt krut på om det ser ok ut i övrigt. Kan ju va så att nån lade något där och sen smällde igen?

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.
Whaxxor
6 januari 2009 · 13 Inlägg

Be om VIN nummret och kolla upp den på www.carfax.com också.

Kan tillägga att det är roliga bilar.

Senast redigerat av Whaxxor (6 januari 2009)

epic_mazur
6 januari 2009 · 274 Inlägg

Instabil skrev:
Nej den kommer att vara helt oduglig, den är för låg och den har bara två sittplatser ..  och med en sådan stor vindruta kommer det att ta en evighet att skrapa den innan du skall till jobbet ..!

hahahah:lol:

ErnadG
6 januari 2009 · 212 Inlägg

erbjud honom 180.000 det räcker, bilen ser bra ut, provkör och kolla noga på skicket, det säger det mesta om bilens mätarställning. Men ska säga dig att du kommer få tanka rejält, den dricker ca 3l/milen, minst, värre än min e55

MeloveGolf Vw trimmare
6 januari 2009 · 2 995 Inlägg

bmw530iA skrev:
den dricker ca 3l/milen, minst, värre än min e55

öhhh inte ens en Zr-1 med 7liter + kompressor drar så mycket

14,7 liter/100 km blandad körning är ett normalt värde...

BMW X3 "3.0i Vardagsbilen" (2004)
Rquired Allmänt envis
6 januari 2009 · 12 512 Inlägg

MeloveGolf skrev:

bmw530iA skrev:
den dricker ca 3l/milen, minst, värre än min e55

öhhh inte ens en Zr-1 med 7liter + kompressor drar så mycket

14,7 liter/100 km blandad körning är ett normalt värde...

Beror ju på hur man kör, och att ta det lugnt är inte direkt meningen med den bilen tongue

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.
danneC5
9 april 2009 · 186 Inlägg

bmw530iA skrev:
erbjud honom 180.000 det räcker, bilen ser bra ut, provkör och kolla noga på skicket, det säger det mesta om bilens mätarställning. Men ska säga dig att du kommer få tanka rejält, den dricker ca 3l/milen, minst, värre än min e55

0.8 l milen långkörning, snacka inte massa dynga om du inte har koll

Blandad körning med fullgas här och där 1.5 liter milen..

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang