Jo det får som sagt bli i vinter, blir ev ett nytt grenrör då och förhoppningsvis hamnar turbon längre fram då, för det är det som ställer till det just nu. Just nu vill jag bara få den uppstartad, så får jag jobba vidare med allt "små" plock sen.
Behöver du hjälp med att konvertera dina R33 strålkastare? Skicka PM för mer info Bilen - Min sida - Projekttråden
Tjena! Såg att du kontaktade Mitzu på skyline.se ang att köpa saker av han? Jag ska köpa hans insug och tänkte åka upp och hämta de. Köpte du något så kan jag ta med de hem oxå? Vi bor ju båda i norrköping.
Satte den där av den anledning att röret för återcirkulationen blev lite lång tyckte jag, får köra ett tag med den som den sitter nu och funkar det inte så kan man ju alltid flytta på den.
Behöver du hjälp med att konvertera dina R33 strålkastare? Skicka PM för mer info Bilen - Min sida - Projekttråden
Har nu kommit till en punkt då det är dags att börja prioritera här i livet och just nu känner jag att bilen kostar för mycket av ALLT!!..
Om en vecka har jag lovat mig själv att bilen ska startas upp, efter nästan två år i garaget. Måste erkänna att det känns väldigt skönt att ha "avslutat" detta projekt så att man kan gå vidare här i livet. Diverse små saker kommer sen att åtgärdas under vintern för att få bilen i riktigt körbart skick.
Ska kanske tilläggas att i vår kommer bilen att läggas ut till försäljning då den kostat mig och min omgivning alldeles för mycket tid (och pengar), tyvärr.
Jag kommer forsätta uppdatera tråden här på forumet under tiden jag har kvar bilen så ni behöver inte sakna mig.... 8)
Jo någon sväng måste jag väl ta innan den säljs vidare.
Nu sitter iaf turbon, downpipen, tryckrör till och från turbo, lambda och bredbandslambda på plats. Känns om en sten som lättar från hjärtat när allt detta är på plats. 8)
Ska in till Norrköping imorn så tänkte passa på att köpa värme tåligt silikon så jag kan isolera tändspolarna och även några flaskor med växellådsolja.
Slänger upp lite bilder från kvällen.
Det var väl allt för ikväll. Blir ev. en uppdatering imorn om det inte tar allt för lång tid med alla ärenden i stan.