Hmm, jo det är klart. Får kolla på det också i vinter..
Efter lite slit och många rivmärken är nu allt så gott som klart för start, måste hitta en lösning till luftfiltret bara. Blir ev att flytta över filtret från bruksbilen. Fick dit en oljesandwich så jag kan se oljetryck och slangarna sitter rätt till turbon.
Har även isolerat tändspolarna, som en nödlösning istället för Splitfire spolar.
Här kommer lite bilder också.
Mina "Splitfire spolar" :-"
Spolarna inpackade och klara
Senast redigerat av FredrikF (9 september 2011)
Behöver du hjälp med att konvertera dina R33 strålkastare? Skicka PM för mer info Bilen - Min sida - Projekttråden
Blev ingen uppstart pga för dåligt batteri, hade det på laddning i natt. Men behöver ev fyllas på vätska och laddas. Ska kolla det nu sen får det stå i natt. Så imorn kan det bli uppstart istället.
Behöver du hjälp med att konvertera dina R33 strålkastare? Skicka PM för mer info Bilen - Min sida - Projekttråden
Just nu vet jag inte vad som kan gått snett, men kan vara så att kamremen satt. Ändå tycker jag att man kollat allt både två och tre gånger. Bara ta nya tag. Ska ut ikväll och ta isär toppen tänkte jag.
Efter alla dessa trådar om RB-byggen som slutat med ras efter uppstart så blir man lite nervös över hur det ska gå när jag startar upp min Bara att kämpa på!