Poliserna i den här stan är väldigt glada att stanna mig, första gången de stanna mig kommer jag åkandes i en sliten gammal hink. Min första bil, Manta cc-79 automat.
Blinkade in mig till kanten och frågade om jag hade körkort. jag skakade sanningsenligt på huvudet och pep att jag hade en papperslapp.
poliserna tittade på varann och frågade hur länge jag haft körkortet, jag tittade på klockan och svarde 1 timme och 45 minuter, de klappa på taket till bilen å önskade mig en bra dag haha

När jag köpte omegan i aug blev jag stannad rätt ofta för de ville påpeka att bilen inte stod på mig men de va jag som brukade den. polisen undra vad jag hade och säga om det eftersom det var försäkringsbedrägeri ( min pappa som står på bilen bor 70 mil från mig)
Jag svarade med ett leende att jag fått låna pengar av pappa att köpa bilen ( vilket iofs inte är sant) och inte försen jag betalt tillbaka dem så skulle bilen få stå på mig, frågade poliserna om de va ngt fel me de och de tittade bara på mig å sa eehh neeej det är det väl inte, ha en bra dag.
Hehe

Nu sist när jag blev stannad körde jag lagligt lite utanför stan på väg till skolan, blååljus å hela kittet, jahapp nu igen tänkte jag å stanna bilen och kollade me ett leende på samma polis som stannat mig typ 5 gånger förut för kontroll av körkort å blås.
Att tillägga att detta var en tisdag morgon vid halv 10. mycket riktigt, blås å kk kontroll.
innan de släppte iväg mig sa polisen, du har tonat bilen ( vilket jag gjorde dagen innan) jättesnyggt!
Jag svarade bara med ett leende att när ni ser sånna detaljer, är det inte ett tecken på att ni stannar mig liiite ofta?
Jag skratta å de gjorde han med sen åkte jag..
Undrar om han raggar på mig men de är fan ett stört sätt att visa de på haha