3126
Sök

bmw turkbil??

79 Inlägg
14 maj 2006
ja det är fan att jobba. varför ska man gå den jobbiga vägen när man kan ta den lätta? läser man tråden kan man finna lite omvänd nazism här o var. urk
Senast redigerat av koston (14 maj 2006)

Har blivit vuxen och kör nu motorcykel istället... eller??

dARKiE
5 031 Inlägg
14 maj 2006
Jo, men det är väl rätt vanligt i detta landet nuförtiden. även från motsatta hållet märker man när man är ute..  personligen bryr jag mej inte vart folk kmr ifrån det är ju hur dem är som person som spelar roll..

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade

79 Inlägg
14 maj 2006
visst är det så! aboslut.. lite störande.. ingen är bättre någon annan på något sätt..

Har blivit vuxen och kör nu motorcykel istället... eller??

657 Inlägg
14 maj 2006
E väll inga "turkbilar" de har bra smak bara, så enkelt är det....
Min nästabil blir förmodligen en BMW M5 å ja e ingen turk så...

boatlife.se - styrs av nordkoreansk politik

1 079 Inlägg
15 maj 2006
BMW pizzaräcer, kebabräcer osv osv, troligtvis är det nåt som framkommit från andra bilägare tex Volvo som alltid fått stå ut med traktor, fjortisraggare osv. Jag har inget emot BMW, det är fina bilar men jag väljer inte bort nån bil jag gillar bara för att nån satt en "stämpel" på ett bilmärke sånt hör hemma i sandlådan. Vet inte varför det finns ett sånt behov av att klassificera saker, har stött på personer som hellre går en mil än att få skjuts i en Volvo 240 för att den såg ut som en "raggarbil".

Jag tror nog själva avundsjukan bottnar i att många svenskar vill ha en fin bil men är inte villiga att arbeta och lägga ner tid på att få det. Jag tror invandrare är överlag mer intresserade av bilar, för det är betydligt fler invandrare som kommer och snackar bilar med en än vad svenskar gör.

sveddan skrev:
Zerpa skrev:
Alltså va är det ni snackar om? Alla är vi olika. Andra har mer pengar andra Jobbar som bara den för att ha råd med bilen. Så att stämpla ett bil märke BMW  för pizzaräcer och  Volvo För svensson bil är ju bara Shiiit snack. Man köper den bilen man vill ha!!! Så är det bara.

Sedan har vi människor  ett ord så kallas avundsjuka:) Resten kan ni lista ut va jag menar med det....Punkt slut...

..och så kommer moralkakan, en lågoddsare helt enkelt;) Min grannkommun är en av Sveriges mest invandrartäta (och dessutom en av de större) och där körs väldigt mycket BMW 3-serie, Merca SL-klass osv. Ibland undrar man var pengarna kommer ifrån när en städare eller en busschaffis har råd med bilar i miljonklassen?

Min sambo jobbade på en bank och hon säger att överlag så lånar invandrare mer pengar till bilar än vad svenskar gör, kanske är en bidragande orsak.
Senast redigerat av ruhler (15 maj 2006)

Det viktigaste är inte att ha rätt, utan att straffa de som har fel.

91 Inlägg
15 maj 2006
koston skrev:
ja det är fan att jobba. varför ska man gå den jobbiga vägen när man kan ta den lätta? läser man tråden kan man finna lite omvänd nazism här o var. urk

Vad är omvänd Nazism?

Finns väl bara en sorts Nazism mig veterligen.

INGET ANNAT!!
1 725 Inlägg
15 maj 2006
volvo har fått dåligt rykte pågrund av dessa volvo "raggare" anser jag som är så insjunkna i volvo och tror det är raggarbil och världens bästa bil istortsätt.. och en turkarna med sina 316-320 som sätter m3 speglar och m3 emblem är också jävligt pinsamma är vad jag anser

225 Inlägg
15 maj 2006
Trådstartare
GurraG skrev:
volvo har fått dåligt rykte pågrund av dessa volvo "raggare" anser jag som är så insjunkna i volvo och tror det är raggarbil och världens bästa bil istortsätt.. och en turkarna med sina 316-320 som sätter m3 speglar och m3 emblem är också jävligt pinsamma är vad jag anser

tror att du spårade lite ur vad tråden handlar om ABSOLUT INTE M3 emblem!!!

To Feel Or Not To Feel Cosworth....

37 Inlägg
3 oktober 2006
Asså ni är kvar i -90 talet, det va då bmw va kebabmobil, nu köra nästan alla turkar S60 o S80!!!

Utanlem
895 Inlägg
3 oktober 2006
Nog är BMW turkbilar... körde Volvo innan.. då va de inga turkar som vände sig om.. nu gör dom allt för man ska gasa, stanna lr se allmänt turkfarliga ut..

men vad gör de.. e36 m3 är trevlig bil... att man fått så många turkvänner gör inget smile

524 Inlägg
3 oktober 2006
Jag tror fan aldrig att jag sett en turk i en s60 eller s80.

1 639 Inlägg
3 oktober 2006
vampyren skrev:
bmw är tyvärr jävla kebabräcer..så synd..kunde dom inte kört fiat llr nått annat mög?

Ja, tyvärr har 3-serien (e36 i synnerhet) en kebabstämpel som är så vedertagen att det är pinsamt att köra bilen om man är infödd svensk, hur kul är det att få höra at man kör kebabsläde hela tiden ?
BMW 3 serie är säkert en okej bil, men stämpeln den fått de senaste åren lär aldrig gå bort..
E46 har väll klarat sig bättre så en sån kan man väll äga och slippa att bli utskrattad... hmm

De mest pinsamma är väll att många tror att det är status att köra en gammal importerad E36'a som har ett marknadsvärde av 20k... Möjligtvis att Volvoraggarna blir avis, men knappast nån annan.. wink
Senast redigerat av mrcelica (3 oktober 2006)

Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....

Rekondare
289 Inlägg
3 oktober 2006
mrcelica skrev:
De mest pinsamma är väll att många tror att det är status att köra en gammal importerad E36'a som har ett marknadsvärde av 20k... Möjligtvis att Volvoraggarna blir avis, men knappast nån annan.. wink

så sant, så sant... smile

Edit: frågan är om inte 5-serien(E34) ligger på ungefär samma nivå...
Senast redigerat av michael561 (3 oktober 2006)

BMW 530iA
Audi 100 2,0E

538 Inlägg
3 oktober 2006
GrebyAxel skrev:
Jag tror fan aldrig att jag sett en turk i en s60 eller s80.

hm...det beror på vart du bor, tex i borlänge där jag brukar åka en gång i månaden så har varenda turk en volvo s60 lr. s80 av nyaste modell! inte undra på att volvo i borlänge säljer mest volvo bilar i hela landet!

524 Inlägg
3 oktober 2006
Åfan,, näe, här har dom bmw hela högen...

1 639 Inlägg
3 oktober 2006
GrebyAxel skrev:
Åfan,, näe, här har dom bmw hela högen...

Här med, speciellt 320's med M3 logga...
Ungefär som jag skulle sätta ett GT emblem på min, pinsamt när det avslöjas vid rödljus, men men...
Senast redigerat av mrcelica (3 oktober 2006)

Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....

2 911 Inlägg
3 oktober 2006
Det jag märkt är att i de flesta fall kör mindre bmw´s, 320, 520, 525 o.s.v, väldigt väldigt sällan man ser en riktig m5;a eller m3;a framföras av en "turk".

Alltid lika skojj när dom som nämnts kommer vid rödljusen med sin "M5";a och ska försöka kliva ifrån min 750 med sin stackars emblemtrimmade 520 smile
Senast redigerat av HarryComa (3 oktober 2006)

555 Inlägg
3 oktober 2006
Fel att snacka skit om ett bilmärke tycker jag.
Själv ser jag många invandrare köra antingen råfattiga bilar eller nya audi/mercedes/bmw för de vill gärna visa upp sig, har inte sett många invandrare köra saab eller volvo för vad jag tror så känns det vardagligare för dem.

Sen att folk håller på och säger att folk som kör 740 är bönder osv vad man än säger så vill jag bara säga, alla har inte råd med att köpa ny bil, och om man vill köpa gamla bilar så är det ganska schysst och sitta i en 740, hellre det än en ford sierra där man får krypa in för att bara kunna sitta i bilen.

Men att försöka piffa upp sin 740 är en helt annan sak.
Senast redigerat av lanred (3 oktober 2006)

380 Inlägg
3 oktober 2006
Intressant tråd det här,har läst igenom alltihop å man får sig ett gott skratt då å då smile men tror att det är som några säger,beror nog lite på var i landet man bor,det här med vilka som kör vad. Tror inte det har så mycket med avudsjuka att göra utan att det är mest kul å retas lite med folk som kör andra märken,men självklart finns det väll en å annan innsnöad-märkesbög som inte skulle ta i en bil av annat märke än sin egen.

dARKiE
5 031 Inlägg
3 oktober 2006
turkar har bra smak för bilar, punkt slut! wink

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade

Sök