Inför ÖREBROMIXEN 6/6 -09 ändrat datum nytt datum 30/5

leksak Kanon..
30 januari 2009 · 1 473 Inlägg

HereComesTrouble skrev:

leksak skrev:

HereComesTrouble skrev:

Med tanke på att det pågår aktivitet där i princip varje helg kanske det är en lite sämre idé..
Bör nog prata med försvarsmakten innan, det är K3 Karlsborgs område.

Självklart bör man ta ett snack med försvaret innan o se hur det ligger till med aktivitet, om de ligger ute nåt förband o skjuter lite i skogen så är man ju inte i närheten av där jag syftar på så det är ju bara om de ska ha nåt runt logementen som det är rätt kört.

Dom flesta aktiviteter som sker på helgerna är i och runt matsalen, och dom närmaste byggnaderna.

Därimot bör det vara rent oavsett aktivitet på planen till vänster om vägen när man kör in på området..
Om man städar kanske man kan få tillgång till toaletterna som ligger där med..

Ja precis, man har väl två rätt stora planer på var sida om vägen ett par hundra meter innan man kommer upp till restaurangen, sen ligger det väl en rätt stor plan precis vid toaletterna, samt en fotbollsplan där.

HereComesTrouble Livsnjutare
30 januari 2009 · 1 707 Inlägg

Stämmer bra..

camaro67 Meister
30 januari 2009 · 6 763 Inlägg

HereComesTrouble skrev:
Området är helt ok i Villingsberg.. men prata med K3 innan, tveksamt om dom tycker att det är lika bra tongue

Annars funkar väl Ånnaboda med, även om det ligger lite taskigt.

Villingsberg ligger ju mycke sämmre till än vad ånnaboda gör.

Nissan 200sx S14a "LS2" (1999)
Chevrolet Camaro "LS2-T56" (1967)
camaro67 Meister
30 januari 2009 · 6 763 Inlägg

leksak skrev:

camaro67 skrev:

leksak skrev:

Mje på skjutfältet är väl rätt dumt.
Jag tänkte på när man kör in där mellan kanonerna o sen upp där till restaurangen o logementen, är det inte några stora uppställningsplatser o nån grusfotbollsplan där har jag för mig?
Fan stället e ju gjort för att kunna ställa upp flera plutoner med lastbilar o stridsvagnar väl?

I mina ögon är det ett perfekt ställe då det är lika långt som till ånnaboda för örebroare o folk från den sidan men betydligt närmare om man kommer väster ifrån.

Jag vet inte riktigt hur de ser ut där. Men annars är de absolut inga fel på ånnaboda. 30 meter grusväg de klarar alla av att åka på

prova o gå in på hitta.se o välj satellit, där ser man rätt bra o kan jämföra båda ställena smile

Jag vet inte om de va så värst om man jämför med ånnaboda faktist. Folk springer runt på gruset och sparkar de på bilarna? Jag har förövrig lyckats med att åka från ånnabod till villingsberg över skjutfältet big_smile

Nissan 200sx S14a "LS2" (1999)
Chevrolet Camaro "LS2-T56" (1967)
jocke_gronberg
30 januari 2009 · 4 586 Inlägg

denna träff missade jag förra året måste åka på den iår

kommer bli fint att visa upp audin kommer dock inte vara helt klar

leksak Kanon..
30 januari 2009 · 1 473 Inlägg

camaro67 skrev:

HereComesTrouble skrev:
Området är helt ok i Villingsberg.. men prata med K3 innan, tveksamt om dom tycker att det är lika bra tongue

Annars funkar väl Ånnaboda med, även om det ligger lite taskigt.

Villingsberg ligger ju mycke sämmre till än vad ånnaboda gör.

I vilken värld ligger ett ställe precis intill E18 sämre till än ett ställe som ÄR the end of the world?
När man åker till Ånnaboda då väntar man bara på dendär berömda kanten där jordens yta tar slut.

Master_J Stålmannen
30 januari 2009 · 465 Inlägg

Kanske rullar förbi och kikar lite smile

Audi A4 Avant 1,8ts Quattro "Quattro gmbh" (2000)
HereComesTrouble Livsnjutare
30 januari 2009 · 1 707 Inlägg

leksak skrev:

camaro67 skrev:

HereComesTrouble skrev:
Området är helt ok i Villingsberg.. men prata med K3 innan, tveksamt om dom tycker att det är lika bra tongue

Annars funkar väl Ånnaboda med, även om det ligger lite taskigt.

Villingsberg ligger ju mycke sämmre till än vad ånnaboda gör.

I vilken värld ligger ett ställe precis intill E18 sämre till än ett ställe som ÄR the end of the world?
När man åker till Ånnaboda då väntar man bara på dendär berömda kanten där jordens yta tar slut.

tongue

Krockar det inte med nånting annat så kanske vi kommer förbi..

Volvo_Mannen Volvoskadad
30 januari 2009 · 6 017 Inlägg

Fuck! ska ju på Swedenrock när träffen är! Fast de blir nog minst lika kul de big_smile

Jonas
Daniel_P_
30 januari 2009 · 125 Inlägg

Örebromixen ska vara i ånnaboda som alltid:D om det inte finns något bra ställe i örebro då.. annars är ju ånnaboda ett bra ställe.. grus väg typ20meter vad spelar det för roll men åker ju inte fort där det är ju pricis innan man åker in på "utställnings området" och den som sladdar och sprutar grus på bilar är ju bra dum,, vi ses där

Jontelitokd
31 januari 2009 · 1 043 Inlägg

VolvoAnki skrev:

axza skrev:
varför ändra ett koncept som fungerat förut? roll

jag kommer nog att vara där! smile

Jo det är jättefint i ånnaboda grönområden och nära badplats bara några minuters promenad.

det lutar åt att vi startar träffen runt 13 tiden och har pokalutdelningar under eftermiddan, och lite andra aktiviteter.

Hoppas att du kommer.

förra året blev det BRA varmt alltså.. höll på att stekas ihjäl.. men jag kmr nog och ställer ut då nya fälgar är inköpta smile

P-O Putsnisse
31 januari 2009 · 265 Inlägg

axza skrev:

VolvoAnki skrev:

axza skrev:
varför ändra ett koncept som fungerat förut? roll

jag kommer nog att vara där! smile

Jo det är jättefint i ånnaboda grönområden och nära badplats bara några minuters promenad.

det lutar åt att vi startar träffen runt 13 tiden och har pokalutdelningar under eftermiddan, och lite andra aktiviteter.

Hoppas att du kommer.

förra året blev det BRA varmt alltså.. höll på att stekas ihjäl.. men jag kmr nog och ställer ut då nya fälgar är inköpta smile

Hehe..ja inte var det kallt precis..smile

Jontelitokd
31 januari 2009 · 1 043 Inlägg

P-O skrev:

axza skrev:

VolvoAnki skrev:

Jo det är jättefint i ånnaboda grönområden och nära badplats bara några minuters promenad.

det lutar åt att vi startar träffen runt 13 tiden och har pokalutdelningar under eftermiddan, och lite andra aktiviteter.

Hoppas att du kommer.

förra året blev det BRA varmt alltså.. höll på att stekas ihjäl.. men jag kmr nog och ställer ut då nya fälgar är inköpta smile

Hehe..ja inte var det kallt precis..smile

blir det karavan igen tro? smile

camaro67 Meister
31 januari 2009 · 6 763 Inlägg

P-O skrev:

axza skrev:

VolvoAnki skrev:

Jo det är jättefint i ånnaboda grönområden och nära badplats bara några minuters promenad.

det lutar åt att vi startar träffen runt 13 tiden och har pokalutdelningar under eftermiddan, och lite andra aktiviteter.

Hoppas att du kommer.

förra året blev det BRA varmt alltså.. höll på att stekas ihjäl.. men jag kmr nog och ställer ut då nya fälgar är inköpta smile

Hehe..ja inte var det kallt precis..smile

Var de inte då de regnade? Eller var de året innan? kmr ihåg att de inte var roligt att åka moped hem iaf big_smile

Chevrolet Camaro "LS2-T56" (1967)
Nissan 200sx S14a "LS2" (1999)
J-P-R DO IT LOW STYLE
31 januari 2009 · 1 342 Inlägg

camaro67 skrev:

P-O skrev:

axza skrev:

förra året blev det BRA varmt alltså.. höll på att stekas ihjäl.. men jag kmr nog och ställer ut då nya fälgar är inköpta smile

Hehe..ja inte var det kallt precis..smile

Var de inte då de regnade? Eller var de året innan? kmr ihåg att de inte var roligt att åka moped hem iaf big_smile

Första året regna det tongue Förra året var det varmare än varmast.



Har inte bestämt mig om jag skall ställa ut eller ej. Om upplägget är likadant som förra året med jurybedömningen får jag nog dock passa.

Mariana
31 januari 2009 · 128 Inlägg

J-P-R skrev:

camaro67 skrev:

P-O skrev:
Hehe..ja inte var det kallt precis..smile

Var de inte då de regnade? Eller var de året innan? kmr ihåg att de inte var roligt att åka moped hem iaf big_smile

Första året regna det tongue Förra året var det varmare än varmast.



Har inte bestämt mig om jag skall ställa ut eller ej. Om upplägget är likadant som förra året med jurybedömningen får jag nog dock passa.

Är en liten avvägning tycker det är mycket bra att säga hur man tycker, vi har provat både Röstsedlar och Jury och då är det kanon att Ni säger vilket.

VolvoAnki blir nog jätteglad om hon får veta vad ni tycker snabbt gjort är ju att slänga iväg ett pm till henne

På Örebroträffen kommer vi ha Jury.
Har under årena varit disskutioner om att det är många kompisröster ( och att mänskliga faktorn spelade ett spratt vid rösträkningen förra året men som ordnades upp på plats)därför har vi infört jury på Örebroträffen, förutom några röster som fylls i via röstsedel.

Arr: Örebromixen

Senast redigerat av Mariana (31 januari 2009)

HereComesTrouble Livsnjutare
1 februari 2009 · 1 707 Inlägg

Jury helt klart, vem har glömt den där celican som kom på pallen..

Lozinmust "Unloaded"
1 februari 2009 · 1 557 Inlägg

HereComesTrouble skrev:
Jury helt klart, vem har glömt den där celican som kom på pallen..

Var iofs inte samma träff, det här är Örebromixen, där Celican kom på andra plats var Örebro Street Meet. Och det var People's Choice, och folket valde som de valde helt enkelt. En jury är nog bra att ha, men ska ju vara så opartisk sådan som möjligt, gärna med duktiga människor som har djup bakgrund och/eller kunskap inom bil/stylingbranschen på ett eller annat sätt.

"When innovation meets passion!"
BMW M3 "Dennis And The Dicks" (1994)
BMW 530i "Static Vikings" (1989)
BMW 318is "Class II" (1994)
P-O Putsnisse
1 februari 2009 · 265 Inlägg

axza skrev:

P-O skrev:

axza skrev:

förra året blev det BRA varmt alltså.. höll på att stekas ihjäl.. men jag kmr nog och ställer ut då nya fälgar är inköpta smile

Hehe..ja inte var det kallt precis..smile

blir det karavan igen tro? smile

Det tror jag (och hoppas) att det blir smile....

HereComesTrouble Livsnjutare
1 februari 2009 · 1 707 Inlägg

Mechanimal skrev:

HereComesTrouble skrev:
Jury helt klart, vem har glömt den där celican som kom på pallen..

Var iofs inte samma träff, det här är Örebromixen, där Celican kom på andra plats var Örebro Street Meet. Och det var People's Choice, och folket valde som de valde helt enkelt. En jury är nog bra att ha, men ska ju vara så opartisk sådan som möjligt, gärna med duktiga människor som har djup bakgrund och/eller kunskap inom bil/stylingbranschen på ett eller annat sätt.

Vet det, menade bara att det är ett lysande exempel på vad "kompis röstning" kan leda till..

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang