UPDATE! 
Tjoho!
Dåligt med kommentarer på sistone (Bristen på bilder kanske har sin del i det...), dock folk som läser ser jag så lär väl ta o uppdatera lite

.
I veckan så gjorde jag detta äntligen...
slipa lite lätt..Nämligen slipade av alla fälgarna lite lätt inför lackeringen!

. Tog sin lilla tid, men gick samtidigt underbart lätt tack vara blästringen

. Fyfan vilken mardröm det hade varit att slipa bort "kromet" för hand...
Efter en "stund" så var alla fälgarna färdiga, och jag var full med alu damm

.
Färdigslipade redo att åka till lacken! (först däckfirma).Tog en liten bonusbild, visst folk

här inne kör ju med snusdosa som måttstock, så tog vad jag hade tillhands för att illustrera att de faktiskt finns lite djup i dem

.
![https://www1.garaget.org/gallery/archive/6179/616780_wcrmrw.jpg]()
Lämnade in fälgarna till Däckfirman som kränger av dem, lämnar dem till lacken som ligger vägg i vägg, sen kränger på däcken igen o balanserar

. Helt underbart smidigt!.
Fälgarna kommer lackeras svarta + klarlack nu första vändan. Få se om jag kommer fixa den röda kanten, ska testa lite så visar det sig sen.
Har även dragit lite elskit ut under huven. Ska ju ha oljetemp/tryck,ladd och lambda. Så dessa kablar/slang är nu genom torpedväggen och framdraget för inkoppling. Allt utmärkt för att det ska vara enkelt för både mig o den som kommer äga den efter mig att pilla bland kablarna.
![https://www1.garaget.org/gallery/archive/6179/616781_ia1u9a.jpg]()
Lite mer stripes så sitter de som en smäck där bakom. Ramen till mätarna är ju klar också men missade att få med den på bild. Så ska montera fast mätarna i den o skruva fast dem

.
Tyvärr var en diod pajj till instrumenthuset och åkte runt till varenda ställe som kunde tänkas ha utan framgång. Så blev att beställa en till uppsättning som borde komma i början av nästa vecka (trodde denna vecka men ack så jag bedrog mig).
Ska även testa om de nya röda dioderna i kliman vill tändas senare ikväll. Håll tummarna! (pajjade nämligen orig dioderna hehe).
Kommer mer lite oftare nu förhoppningsvis då bilen inte är lika full längre...
Med två hjul, två urplockade...Lite lättare att hålla på i bilen nu.
(Ville inte ha hjulen på bilen när den hänger i luften, även om man har låsmuttrar så känns de lite mycket smörgårdsbord över det hela...flerbilsgarage).
Hare kanon där ute och var inte rädda för att skriva en rad..jag bits bara ibland

!.
GLAD PÅSK o en go Elmia helg för er som ska dit!! För en annan sätter ekonomin tvärstopp.
MVH Janken