Erick- Yes lär vara bra o ha sånär som lite koll iaf

!. Måste skaka fram en Commander till Apexin också dock m.m
sirmiro- hehe Tro mig jag vet

. Dock lider jag av hmm..vad kallas det "lathet"

och kör mer frigolit till de lilla som ska byggas nu då jag hade det hemma.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
MiniUpdate!Tyvärr har jag inga bilder justnu då datorn inte tycker att det passar sig att ladda in justnu. Men kan iallfall skriva lite om vad som hänt sedan sist!
Har ändra mig lite vad gäller mittkonsolen, den med kliman osv i. Kommer inte draperas i kolfiber. Lackas istället. Färgen kommer säkert många inte tycka om men jag vill ha det stilrent och lite "råare" så det kommer till 90% chans att bli en mörkgrå färg. Inte skriksilver som många har, då jag haft det i andra bilen. Inte heller vit då har nu har det i andra bilen och tycker inte det passar in när bilen är svart utvändigt. Temat som det ser ut justnu invändigt kommer då bli Svart/grått/rött.
Hjälpte eller (stjälpte

) zolle lite igår med hans pärla men efter det så rev jag ner lite mer i min. Såsom passagerarsidans dörrsida samt diverse kåpor/detaljer som ska lackas/draperas.
Hann på morgonen idag riva av den gamla vidriga vinylen från dörrsidan samt klä om den helt. (Nu är det bara handtag osv som ska lackas o kläs sedan är den dörrsidan klar,Kommer bilder på omklädningen imorgon.)
Sen bar det iväg till Grängesberg för att kika på lastbil med farsan. Dock så beslutade sig han som hade bilen att inte svar i telefon och det visade sig var omöjligt att hitta firman utan vägbeskrivning så efter en rejälv fika o många försök att ringa och virra runt så åkte vi hemöver igen. Fast var skönt iaf, riktigt fint väder för en roadtripp så både farsan o jag var på bra humör.
Ikväll har jag slipat av handtag o lite andra delar o grundat första gånger. ska slipa osv mycket mer. Vet av erfarenhet att ska man få det att hålla samt få en fin/bra yta på de djävulska materialen, så lär man vara överambitiös. Man lär sig av sina tidigare misstag...
Blev mycket text o inga bilder, hoppas ni förlåter mig o kikar imorgon när det kommer bilder

.
slängde ihop en lista lite snabbt (säkert glömt en hel del) över vad som ska göras.
Invändigt -Klä om passagerardörr [x]
Klä om förardörr
Lacka ram runt växelspak
Lacka konsolen
Lacka samtliga ventblås
Lacka övriga smådetaljer
Bygga om instrumentbrädan för extra mätare
Klä om instrumentbrädan
Drapera smådetaljer i kolfiberlook
Montera Ratt
Drapera mätarhusets platta i kolfiberlook
Montera stolar
Klä om panelerna bak
Byta handbromsdamask
Utvändigt -Montera coilovers
Slipa/blästra fälgarna och få dem lackade när man får pengar
Lacka bromsoken
Rejäl omgång med att rubba/Polera/vaxa
Montera nät i diverse hål
Lacka sidoblinker samt de bak svarta
Konvertera lyktorna fram
Montera sponsdekal
Motorutrymme -Polera färdigt rör/fjäderbenstag m.m som jag påbörjat
Lacka småprylar
finns pengar kan det bli lite nya slangar osv.
Montera oljekylet
Byta en sprucken slang till vevhusvent (självförvållat)
Byta oljor/filter osv
Kommentera o kom gärna med tips/Synpunkter!
MVH Janken