gmmxz- Tack

. Blev nöjd med slutresultatet. Tyvärr kan jag inte få in bilderna i datorn då min kortläsare inte vill fungera

. Jobbar på saken.
Nemooo- Tackar

. Kul att höra!. Man vill ju inte att de ska se halvdant ut...
JapMax- Tack o bock

. Har mycket inredning i lägenheten nu, ställt upp de sakerna o ser ut o bli väldigt mysigt

.
viss skillnad mot den äckliga vinylen som sitter orig...hehe.
Banny69- Tack desamma!

.
sameoldstoryhehe ska bara få ihop allt sen också

. Fast ska nog klä allt o montera coilovers osv. Sen kan man ta finliret o montera allt inuti. Fast får se, man ändrar sig ju titt som tätt hehe :S.
Va ju faktiskt in en vända då

! Min dator verkar varken gilla msn eller korläsaren justnu

.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
UppdateringSom sagt så kan jag inte få in bilderna på de färdiga instrumentpanelen

. Riktigt irriterande då det är den första sak som jag "gjort" i tråden som är helt klar. Men men, har man flyt så har man. Ska riva ner resten av panelerna i bilen nu som ska kläs. är inte så många kvar nu...
Sidorna bak o hatthyllan. Taket får nog vara ljust tror jag. Eller vad säger ni?.
Har redan börjat tänka igenom vad som ska göras nästa vinter, då pengarna inte kommer räcka till allt i vinter pga att man ju inte har något jobb

. Även tiden börjar rinna iväg.
Det som är mest akut är blästring och lackering av fälgarna då jag verkligen inte vill åka runt med dem som de ser ut justnu, chromet är skadat här o där rejält så då får man skämmas i sommar :S. Nån i Falun Borlänge med omnejd som har nå tips på nån som fixar med fälgar? Helst till ett rimligt pris också som grädde på moset...
Inte så rolig uppdatering ikväll kanske men men.
Ska ordna bilder så hoppas nån fortfarande är intresserad av vad som händer...
MVH Janken