Hur mycket spenderar du max på en utekväll?

steifan DR!FTT3KN!K3R
1 februari 2009 · 10 427 Inlägg

Brukar dricka ungefär tre liter öl på förfester +/- någon shot på det.

Sen när man går ut brukar det bli max två öl eller en shot.
Så.. typ 200-300kr med inträde? tongue

Volvo 740 GLT 16 VALVE "Der goldene Schwede" (1988)
BMW 323 Ci "Der schwarze Deutsche" (2000)
BMW 325i "M-Sport" (2006)
Gilbertsson
1 februari 2009 · 40 Inlägg

brukar offtast vara mellan 600-1200

BMW 320D E90 "V-Tech steg2" (2006)
FireTraXX DFFL
1 februari 2009 · 9 020 Inlägg

Så mycket som krävs.
1000-1500 är väl rätt normalt.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
eriksson87
1 februari 2009 · 590 Inlägg

350kr denna helgen. Fredag och lördag, sen typ 100kr till i inträde då?

Aero-Micke
1 februari 2009 · 124 Inlägg

Blir en hel del sad Speciellt på ett år när man räknar ut de! Varit hemma i stort sett 2 helger förra året!

NIzmO Ollikkala Racing
1 februari 2009 · 1 724 Inlägg

Är inte på krogen så ofta men när det blir är det sällan mer än runt 200:- som spenderas, dricker inga dyra shots eller drinkar och går heldre hem än tar taxi även om det är en bit (om man inte får med sig ett fruntimmer hem wink ).

- Time Attack -
_Glenne_ Bry mindre, varva mer
1 februari 2009 · 5 753 Inlägg

Går aldrig på krogen, tycker det är totalt värdelöst... Åka bil på stan och supa eller hemmafester brukar det bli för mig, och då blir det billigt..

För då köper man väll öl för runt 200kr på bolaget och runt 2 ciggpaket, altenativt att man köper lite brännvin men det är väldigt sällan, håller mig hellst till öl..

Så 300kr brukar väll mina fest kvällar sluta på, om man bortser från käk som blir ibland smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
Bjork OEM <3
1 februari 2009 · 6 957 Inlägg

Jag själv har ju inte svarat tongue Gör åt med max 500kr inkluderat mat ev. taxi..brukar supa till rejält innan
krogen tongue
Fast jag föredrar hemapartaj faktiskt big_smile

OEM <3
Ellertz Norrlänning
1 februari 2009 · 1 453 Inlägg

_Glenne_ skrev:
Går aldrig på krogen, tycker det är totalt värdelöst... Åka bil på stan och supa eller hemmafester brukar det bli för mig, och då blir det billigt..

För då köper man väll öl för runt 200kr på bolaget och runt 2 ciggpaket, altenativt att man köper lite brännvin men det är väldigt sällan, håller mig hellst till öl..

Så 300kr brukar väll mina fest kvällar sluta på, om man bortser från käk som blir ibland smile

Så du tillhör den gruppen som står vid fraktarna och super på ? tongue 740 gänget med xenon...

- Har du champagne?
- Jag har en soda stream och en flaska vitt!
_Glenne_ Bry mindre, varva mer
1 februari 2009 · 5 753 Inlägg

Ellertz skrev:

_Glenne_ skrev:
Går aldrig på krogen, tycker det är totalt värdelöst... Åka bil på stan och supa eller hemmafester brukar det bli för mig, och då blir det billigt..

För då köper man väll öl för runt 200kr på bolaget och runt 2 ciggpaket, altenativt att man köper lite brännvin men det är väldigt sällan, håller mig hellst till öl..

Så 300kr brukar väll mina fest kvällar sluta på, om man bortser från käk som blir ibland smile

Så du tillhör den gruppen som står vid fraktarna och super på ? tongue 740 gänget med xenon...

Nej, jag är volvo hatare tongue


Och sen blir det inte ofta jag är ute och åker och super (även om det faktiskt är kul), blir oftast att man sitter i nån lägenhet i stan eller hemma på landet och super, så jag skulle inte vilja påstå att jag tillhör det gänget smile

Senast redigerat av _Glenne_ (1 februari 2009)

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
Ellertz Norrlänning
2 februari 2009 · 1 453 Inlägg

_Glenne_ skrev:

Ellertz skrev:

_Glenne_ skrev:
Går aldrig på krogen, tycker det är totalt värdelöst... Åka bil på stan och supa eller hemmafester brukar det bli för mig, och då blir det billigt..

För då köper man väll öl för runt 200kr på bolaget och runt 2 ciggpaket, altenativt att man köper lite brännvin men det är väldigt sällan, håller mig hellst till öl..

Så 300kr brukar väll mina fest kvällar sluta på, om man bortser från käk som blir ibland smile

Så du tillhör den gruppen som står vid fraktarna och super på ? tongue 740 gänget med xenon...

Nej, jag är volvo hatare tongue


Och sen blir det inte ofta jag är ute och åker och super (även om det faktiskt är kul), blir oftast att man sitter i nån lägenhet i stan eller hemma på landet och super, så jag skulle inte vilja påstå att jag tillhör det gänget smile

Hehe okej...

- Har du champagne?
- Jag har en soda stream och en flaska vitt!
FreddeK
2 februari 2009 ·

krogen? supa? bjuda? vart på krogen kanske 4gånger i hela mitt liv så säg en 500lapp under alla år. dock 500kr för mycket!

te_wik Forummoderator
2 februari 2009 · 12 813 Inlägg

Brukar bara gå åt en hudralapp typ.. kommer alltid iväg så sent så man hinner bara få i sig två öl på krogen innan det är dags att gå hem. Men det är tanken som räknas.

Som mest har det gått 2700 kr för mig på krogen. Detta var i Finland och man var på krogen i ca 6 timmar smile

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!
Audi 100 2.3E "Das Mutterschiff" (1988)
Turbo_Erik
2 februari 2009 · 526 Inlägg

Dom gångerna jag går ut på krogen så brukar det oftast vara jobbet som bjuder smile

Sushikocken Sleeper
2 februari 2009 · 3 084 Inlägg

Ett suprememål med plusmeny och extra burgare det e najs

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!
3rik
2 februari 2009 · 88 Inlägg

Hur mycket jag än hivar i mig innan krogen så blir det ändå satdyrt... Mesta jag bränt är typ 4000:-, bjöd dock en hel del.

IceEyes Varningar: För många..
2 februari 2009 · 2 552 Inlägg

Brukar alltid lämna kortet hemma och ta med mig runt 150-200 kr när jag går ut, det räcker både till buss tur o retur och entré på krogen. Sen klunkar jag i mig rejält på förferren så jag slipper köpa massa dyra drinkar på krogen smile

Sing loud and clear until the game is done, sing Chelsea everyone
Ellertz Norrlänning
2 februari 2009 · 1 453 Inlägg

IceEyes skrev:
Brukar alltid lämna kortet hemma och ta med mig runt 150-200 kr när jag går ut, det räcker både till buss tur o retur och entré på krogen. Sen klunkar jag i mig rejält på förferren så jag slipper köpa massa dyra drinkar på krogen smile

Går du ut i Timrå då? För 150 kan väl inte räcka om du ska in till s-vall ?

- Har du champagne?
- Jag har en soda stream och en flaska vitt!
Jim_mY
2 februari 2009 · 51 Inlägg

60-100€ per kväll.. tur det inte är allt för offta just nu smile

Mazda 6 "touring" (2005)
Mäki Långsam Perfektionist
3 februari 2009 · 4 800 Inlägg

Brukar lägga ett max på 600, mer har jag inte råd med.

Audiot som råkat ut för Subarusjukan
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang