3469
Sök

CarbonLoader & Risetrade bygger bil, ELMIA 2011 - Uppföljning 21/5!

Team Carkings
2 300 Inlägg
22 januari 2010
Trådstartare
evilaudio skrev:
CarbonLoader skrev:
Frippe_L skrev:
En del bygger bilen för Carl Lewis prestationer i konbana, jag bygger min för Ricky Bruch prestationer i dB-tävlingar

Gillar bilen du bygger trots avsaknad av stereo.... :-)

Hehe big_smile Tack tack.

ja tycker ju oxå bygget e skit coolt big_smile   måste bara mobbas lite..wink

Självklart man får det big_smile Det fattade jag, man måste ju ha glimten i ögat tongue Thanx mate!
Nu drar vi till BB vänner! Håll tummarna roll
Senast redigerat av CarbonLoader (22 januari 2010)

Volkswagen nörd
121 Inlägg
23 januari 2010
hmm inte mer popnit fan va najjs d kommer bli utan dom....o sen bra lack på d oj detta kan bli intressant

hlmkdrifting.nu DNbilradio.se

744 Inlägg
23 januari 2010
hpååas de går bra på BB

www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=114490
Jag stödjer LOADED BMW i satsningen på 24h på Nordschleife. Gör det du med, och sätt DITT namn på Loaded här!
http://volvocustomclub.forum24.se/volvocustomclub.html

Billackerare/Billjudmontör
1 171 Inlägg
23 januari 2010
Lycka till på BB Alex!  Hälsa Mari att det är snart över wink

Team Carkings
2 300 Inlägg
24 januari 2010
Trådstartare
Just nu är man mer än bilbyggare...bebisbyggare wink
Såhär blev resultatet smile

https://www1.garaget.org/gallery/archive/52210/844764_pchwyp.jpg
Världens sötaste tjej!

4 767 Inlägg
24 januari 2010
Grattis!!! smile

Projekttråd: Nissan Skyline GTS-25TM JUN -95
Gilla EvoG på Facebook! facebook.com/EvolutionGarage
Använder produkter från: Sonax Bilvård

744 Inlägg
24 januari 2010
grattis till nästa gen bil byggare tongue

www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=114490
Jag stödjer LOADED BMW i satsningen på 24h på Nordschleife. Gör det du med, och sätt DITT namn på Loaded här!
http://volvocustomclub.forum24.se/volvocustomclub.html

Utbildad proffsamatör
786 Inlägg
24 januari 2010
Grattis! Vilken söt liten tjej! smile

1 804 Inlägg
24 januari 2010
Grattis smile

Meguiars_sverige

455 Inlägg
24 januari 2010
Grattis! Nu kommer du inte ha tid att bygga på ett tag kan jag varna för av egen erfarenhet smile

Bygger Opel Corsa B Turbo, åker Opel Vectra OPC samt tyskstukad Opel Combo, sladdar Toyota Soarer JZZ30
http://www.realcar.se/
Årets företag på GreenlightGalan 2012!

Billackerare/Billjudmontör
1 171 Inlägg
24 januari 2010
Grattis för det första! Och du kan va lugn alex, finns alltid tid att bygga! Ja fick min tös förra året, (1år på torsdag) och då byggde ja ju corsan..allt hänger på frugan wink Men med lite charm så går dom med på det smile

Team Carkings
2 300 Inlägg
24 januari 2010
Trådstartare
eplamojje skrev:
Grattis för det första! Och du kan va lugn alex, finns alltid tid att bygga! Ja fick min tös förra året, (1år på torsdag) och då byggde ja ju corsan..allt hänger på frugan wink Men med lite charm så går dom med på det smile

Tack ALLIHOP! big_smile Stolt som f_n är man.

Hehe big_smile Ja det händer ju sjukt mycket i mitt liv just nu om man säger så... ska på 10 dagars utbildning till fjällen om 2 veckor... lär behövas lite "asskissing" hos "regeringen" för att få tillstånd till all aktivitet just nu roll

Måste hinna bygga buren i bilen innan den ska köras upp till PaintWorx för lackering.
Har nu gjutit form till framskärmarna men kommer inte att gå längre med dem just nu. Tiden måste läggas på resten av bilen nu så jag kommer att ha en uppsättning "race/ban-skärmar" & en uppsättning för utställning = gjut pluggarna. Kommer därför att lackera pluggskärmarna & ha dem på bilen vid utställningar & kolfiberskärmarna i "råkolfiber" till bankörning. Räcker tiden till så kommer även kolfiberskärmarna att lackeras & sitta permanent på bilen.
Så är det tänkt just nu åtminstone.

Nu ska flakes till lacken vara beställt av Paul så ni kan ana en unik lack på Fiestan wink
Senast redigerat av CarbonLoader (24 januari 2010)

Medlem 34530
908 Inlägg
24 januari 2010
GRATTIS!!!! Vet själv vilken underbara upplevelse det är att få barn, har 2 underbara döttrar.

Är sjukt imponerad av vad du gjort med bilen. Problemet med att få saker o ting godkända av regeringen är inga problem, muta henne big_smile Annars funkar det ju att krypa och böna och be lol
Senast redigerat av VictorW (24 januari 2010)

Mitt nya projekt, Brother Edition
"Det är högst osannolikt att något transportmedel för passagerare kan röra sig fortare än 15 km/h"
-citat Thomas Treshold, Tågingenjör (1835)

Team Carkings
2 300 Inlägg
24 januari 2010
Trådstartare
VictorW skrev:
GRATTIS!!!! Vet själv vilken underbara upplevelse det är att få barn, har 2 underbara döttrar.

Är sjukt imponerad av vad du gjort med bilen. Problemet med att få saker o ting godkända av regeringen är inga problem, muta henne big_smile Annars funkar det ju att krypa och böna och be lol

big_smile Tack, kul att du gillar vad jag sysslar med.
Ja det får nog bli en jäkla massa krypande är jag rädd tongue Skämt & sido så har jag världens bästa tjej som sålänge jag mår bra själv mår bra. När hon insåg att jag aldrig kommer sluta bygga på bilar så gav hon hela bilen till mig & skaffade familjebilen åt oss smile Hon fattar att det är en stor del av mitt liv att syssla med bilar. Hon är helt enkelt bäst!
På tal om det måste jag sticka till BB igen...måste upprätthålla stämningen för husfridens skull mellan byggstunderna lol

VW Ägare
1 011 Inlägg
24 januari 2010
Grattis Alex.

Bara sätta dig och fixa till en kolfiber filt åt den lilla tösen så att hon inte fryser. wink

Henrik Eberlund

Fotograf
316 Inlägg
24 januari 2010
Grattis som fan!

www.rp-photography.se
roger@rp-photography.se
076-5787880

Team Carkings
2 300 Inlägg
24 januari 2010
Trådstartare
Thanx killar smile
Tror en kolfiberfilt hade kliat duktigt smile HAHA!!
Imorgon ska jag drapera ett par vindavvisare till en kompis & gjuta splittersen till min bil i kolfiber.
Ska även bättra framskärmarnas innerkant.
Kommer snart bilder boys & girls!

Sök