Grattis! Nu kommer du inte ha tid att bygga på ett tag kan jag varna för av egen erfarenhet
Bygger Opel Corsa B Turbo, åker Opel Vectra OPC samt tyskstukad Opel Combo, sladdar Toyota Soarer JZZ30 http://www.realcar.se/
Årets företag på GreenlightGalan 2012!
Grattis för det första! Och du kan va lugn alex, finns alltid tid att bygga! Ja fick min tös förra året, (1år på torsdag) och då byggde ja ju corsan..allt hänger på frugan Men med lite charm så går dom med på det
Grattis för det första! Och du kan va lugn alex, finns alltid tid att bygga! Ja fick min tös förra året, (1år på torsdag) och då byggde ja ju corsan..allt hänger på frugan Men med lite charm så går dom med på det
Tack ALLIHOP! Stolt som f_n är man.
Hehe Ja det händer ju sjukt mycket i mitt liv just nu om man säger så... ska på 10 dagars utbildning till fjällen om 2 veckor... lär behövas lite "asskissing" hos "regeringen" för att få tillstånd till all aktivitet just nu
Måste hinna bygga buren i bilen innan den ska köras upp till PaintWorx för lackering. Har nu gjutit form till framskärmarna men kommer inte att gå längre med dem just nu. Tiden måste läggas på resten av bilen nu så jag kommer att ha en uppsättning "race/ban-skärmar" & en uppsättning för utställning = gjut pluggarna. Kommer därför att lackera pluggskärmarna & ha dem på bilen vid utställningar & kolfiberskärmarna i "råkolfiber" till bankörning. Räcker tiden till så kommer även kolfiberskärmarna att lackeras & sitta permanent på bilen. Så är det tänkt just nu åtminstone.
Nu ska flakes till lacken vara beställt av Paul så ni kan ana en unik lack på Fiestan
Senast redigerat av CarbonLoader (24 januari 2010)
GRATTIS!!!! Vet själv vilken underbara upplevelse det är att få barn, har 2 underbara döttrar.
Är sjukt imponerad av vad du gjort med bilen. Problemet med att få saker o ting godkända av regeringen är inga problem, muta henne Annars funkar det ju att krypa och böna och be
Senast redigerat av VictorW (24 januari 2010)
Mitt nya projekt, Brother Edition "Det är högst osannolikt att något transportmedel för passagerare kan röra sig fortare än 15 km/h"
-citat Thomas Treshold, Tågingenjör (1835)
GRATTIS!!!! Vet själv vilken underbara upplevelse det är att få barn, har 2 underbara döttrar.
Är sjukt imponerad av vad du gjort med bilen. Problemet med att få saker o ting godkända av regeringen är inga problem, muta henne Annars funkar det ju att krypa och böna och be
Tack, kul att du gillar vad jag sysslar med. Ja det får nog bli en jäkla massa krypande är jag rädd Skämt & sido så har jag världens bästa tjej som sålänge jag mår bra själv mår bra. När hon insåg att jag aldrig kommer sluta bygga på bilar så gav hon hela bilen till mig & skaffade familjebilen åt oss Hon fattar att det är en stor del av mitt liv att syssla med bilar. Hon är helt enkelt bäst! På tal om det måste jag sticka till BB igen...måste upprätthålla stämningen för husfridens skull mellan byggstunderna
Thanx killar Tror en kolfiberfilt hade kliat duktigt HAHA!! Imorgon ska jag drapera ett par vindavvisare till en kompis & gjuta splittersen till min bil i kolfiber. Ska även bättra framskärmarnas innerkant. Kommer snart bilder boys & girls!