I lördags tror jag det va första gången som alla va närvarande i garaget samtidigt( delar ju garage med Ne_Mesis, Kazma och Guran_man) så då blev det Julstädning blev ju inte mycket gjort med bilen den dagen men fasen vad rent å fint det blev
Kazma och Ne_Mesis tvättar golvet
Guran_man tvättar också golvet.. fint blir det
Sedan under söndagen fick jag tagit mig dit igen trotts bakfyllan:P
Fick tvättat av motorrummet och även börjat lacka lite där me
tvättat och primeat lite
började lacka lite.. tycker att det blir bra i svart
blev även att jag polerade lite på insugen.. Men nu e jag så j**** trött på att polera så det får bli bra som det e nu men det blev ganska bra ändå
blev även att jag polerade lite på insugen.. Men nu e jag så j**** trött på att polera så det får bli bra som det e nu men det blev ganska bra ändå
Tittade på din lackning idag, de ser bra ut. hur lägger du på färgen, har du färgspruta eller kör du med sprayflaska?
No offence, men det ser ut som en riktig tattarlackning, men det är ju hans bil=) Blir säkert bättre än det va innan! lycka till!
Japp det e lackat med vanlig sprayburk, känner ju liksom inte för att lägga dom pengarna på att lämna in den för att lacka, då lägger jag hällre dom pengarna på motorn så det e ju vad man prioriterar
Tycker ändå att resultatet blir 10 gånger bättre än vad det va innan
Tittade på din lackning idag, de ser bra ut. hur lägger du på färgen, har du färgspruta eller kör du med sprayflaska?
No offence, men det ser ut som en riktig tattarlackning, men det är ju hans bil=) Blir säkert bättre än det va innan! lycka till!
Japp det e lackat med vanlig sprayburk, känner ju liksom inte för att lägga dom pengarna på att lämna in den för att lacka, då lägger jag hällre dom pengarna på motorn så det e ju vad man prioriterar
Tycker ändå att resultatet blir 10 gånger bättre än vad det va innan
fan behöver du lackspruta så kan det ordnas bara och hojta till
hoppas du har varit i garaget och tittat innan du fäller en sådan komentar. ser faktiskt helt okej ut när man vet hur det såg ut innan och det antagligen ligger lite mer färg på för IRL ser det bra bättre ut. inga cracks inga fisheyes eller rinningar.
Blev fint du! Får komma förbi erat garage någon dag och kolla, hör av dig om du behöver hjälp eller så!
mvh
Tack!!
Ja det får du göra, lite sällskap i garaget skadar ju aldrig så man får bollat lite ide'r och snackat lite skit Så det e bara att du hör av dig jag e där nästan varje dag
hoppas du har varit i garaget och tittat innan du fäller en sådan komentar. ser faktiskt helt okej ut när man vet hur det såg ut innan och det antagligen ligger lite mer färg på för IRL ser det bra bättre ut. inga cracks inga fisheyes eller rinningar.
Jag kommenterade det jag såg, och det jag såg kommenterade jag. Jag har själv lackat me sprayburk, resultatet går inte att jämföra med en riktig färgspruta. Men som jag sa innan, så länge han är nöjd så är det bara att köra på.