hur fan sparar man endurance race so den nya patchen sade man skulle kunna görA?
körde 10 vars på suzuka och tröttnade, skulle spara och hittade ingenting, tryckte röda gubben ch den avbröt, fucking bajs
Kör in i depån sedan tryck på suspend eller va de står då sparars de tills nästa gång du startar GT5
lol, spelade inte ens tills jgag behövde ett däckbyte, så körde aldrig in där körde den tråkiga redbull bilen vilket bara e gasa och bromsa hela tiden om man inte sitter med en bra ratt, körde inte ens till halv tank när jag tröttnade på upprepningen
Okej Vad driftar du med för bilar ? Några favoriter ?
Driftar med allt möjligt mkt med evo TM edition rolig bil
* EVO TM edition * Är de den röda ? Premuim bil
Jag själv försöker klara vinna race på Freari eventet på Senonal evenet , kör frearri 454 italila * eller vad nu den heter * tycker att jag åker på bredden för de mesta under de race , istället att komma 1:a fan den släpper så himla lätt där bak
Jag själv försöker klara vinna race på Freari eventet på Senonal evenet , kör frearri 454 italila * eller vad nu den heter * tycker att jag åker på bredden för de mesta under de race , istället att komma 1:a fan den släpper så himla lätt där bak
Japp den röda o den är premium ja!
Är man tyst så säger man inget och säger man något, då tystnar man efter ett tag och går därifrån..
På det eventet skall du ha en Enzo fulltrimmad :-) då vinner du lättast!