Ralf : För några månader sen så köpte jag mig Ferrari Enzo. Jag gjorde inget med den. Inget trim eller så. Vilken besvikelse från min sida. På bilens engenskaper. Men de va länge sen. Jag får nog ge Ferrari Enzo en andra chans. Om de inlägget om Ferrari eventet.
Så köpte jag mig Ferrari 458 Italia och Ferrari 599. Jag testade dom bägge på topp fart på Special Stage Route 7. * Inget trim * 458 Italia vann över 599 med några miginaler. Så valet blev 458 Italia med vrål triming. Nu har man vunnit Ferrari eventet på sensonal.
BlauMes : Jag får nog prova att drifta med Cobra och S15. Å se vilken av dom som jag gillar bäst. Jag driftar en hel del med : HKS GENKI HYPER SILVIA RS2 (D1GP) '04. Helt okej.
BlauMes : Jag får nog prova att drifta med Cobra och S15. Å se vilken av dom som jag gillar bäst. Jag driftar en hel del med : HKS GENKI HYPER SILVIA RS2 (D1GP) '04. Helt okej.
BTW : Hur går de med din Gran Turismo blogg ?
Haha ja den! Spännande projekt det där. Rätt dött nu :-P
såg nu att det iaf går att spara repriser när man kör online, efter ett race går man in där man kollar placeringarna, ikonen med en prispall på, där kan man spara reprisen
får väl dra upp nån garaget-server nån kväll och leka lite
Synd att du inte skriver nått på din Gran Turismo blogg. Jag ska inte säga så mycket om de. Ibland så går de dagar och veckor när jag skriver i min Gran Turismo blogg. Och ibland så skriver 3 till 5 bloggar på en å samma dag på min Gran Turismo blogg
Synd att du inte skriver nått på din Gran Turismo blogg. Jag ska inte säga så mycket om de. Ibland så går de dagar och veckor när jag skriver i min Gran Turismo blogg. Och ibland så skriver 3 till 5 bloggar på en å samma dag på min Gran Turismo blogg
såg nu att det iaf går att spara repriser när man kör online, efter ett race går man in där man kollar placeringarna, ikonen med en prispall på, där kan man spara reprisen
får väl dra upp nån garaget-server nån kväll och leka lite