1636
Sök

Mäki´s A4 Projekt "MPT", Nu: Nytt!

Gödseldräng
4 529 Inlägg
9 juni 2007
ser lite dumt ut i bagagen med bara 1 bas hade det varit 2 så hade det sett mycket bättre ut
men resten av bilen är ju perfekt big_smile

Nybilven TT ägare
11 Inlägg
9 juni 2007
Jag tycker bilen är grymt snygg, jag tror att det kjolpaketet du vill ha blir bra på bilen.
Tummen upp för att du köper den lilla vingen och inte den stora.. jag tål inte stora vingar ser so "bonnigt" och får mig bara att tänka på epa traktorer.. Måste vara jobbigt att ha en snygg bil utan att få köra den.

Keep up the good work!

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
9 juni 2007
Trådstartare
Team-Adolfsson skrev:
ser lite dumt ut i bagagen med bara 1 bas hade det varit 2 så hade det sett mycket bättre ut
men resten av bilen är ju perfekt big_smile

Tackar smile Ja vet men i och med att jag inte vet vart man köper dom basarna och lådorna blev det så wink

magicTT skrev:
Jag tycker bilen är grymt snygg, jag tror att det kjolpaketet du vill ha blir bra på bilen.
Tummen upp för att du köper den lilla vingen och inte den stora.. jag tål inte stora vingar ser so "bonnigt" och får mig bara att tänka på epa traktorer.. Måste vara jobbigt att ha en snygg bil utan att få köra den.

Keep up the good work!

Ja, det är fint med dom små vingarna och inte så många som har dom. Nå, jag får ju åtminstone köra den nån timma varje helg! (farfar ställer upp) big_smile

Audiot som råkat ut för Subarusjukan

Galen
849 Inlägg
9 juni 2007
allt ser jätte snyggt ut du har verkligen en fin clean look på bilen det enda jag tycker är mindre snyggt är faktist bakspeglarna:/

resten av bilen big_smile jätte snyggt!

Min bmw 325 touring som ska sugtrimmas! http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=191202

Meister
6 763 Inlägg
Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
10 juni 2007
Trådstartare
camaro67 skrev:
Ser riktigt bra ut! De va att tag sen man titta senast och de blir bättre och bättre hela tiden! Vi får ta ett race sen när bilarna är klara

Visst!
Vinnaren bjuder på lunch va wink

Meister
6 763 Inlägg
10 juni 2007
Mäki skrev:
camaro67 skrev:
Ser riktigt bra ut! De va att tag sen man titta senast och de blir bättre och bättre hela tiden! Vi får ta ett race sen när bilarna är klara

Visst!
Vinnaren bjuder på lunch va wink

Låter kanon!

Kettunen
10 juni 2007
Vackert! Men jag saknar fortfarande tonade rutor på din bil smile

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
19 juni 2007
Trådstartare
Jag med, men det kommer väl senare det också smile

Jag har börjat tillverka en växelspaksknopp på jobbet nu, den är antagligen klar imorgon, så då får ni någon bild wink

*GULAN*
647 Inlägg
19 juni 2007
Blev fint faktiskt. Saknar också toningen. Många tummar upp.

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
20 juni 2007
Trådstartare
20/06/07
Har gjort en egen växelspaksknopp nu. Den ska poleras upp lite och sitta på bilen så länge (det är riktigt aluminium).
Men jag blev inte riktigt nöjd med den överallt så jag ska ta och göra en ny senare smile

Tagen med mobilkamera, kommer riktig bild sen.
http://img357.imageshack.us/img357/60/20070620002uz0.jpg

Tycks om den? smile

76 Inlägg
20 juni 2007
Mäki skrev:
20/06/07
Har gjort en egen växelspaksknopp nu. Den ska poleras upp lite och sitta på bilen så länge (det är riktigt aluminium).
Men jag blev inte riktigt nöjd med den överallt så jag ska ta och göra en ny senare smile

Tagen med mobilkamera, kommer riktig bild sen.
*knopp*

Tycks om den? smile

Hoppas verkligen inte du ska köra med den där på vintern xD

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
20 juni 2007
Trådstartare
Hehe jag har väl garage! (nu i alla fall tongue )

vRsex
471 Inlägg
20 juni 2007
ingen ända på detta projekt inte big_smile

www.vr6.nu Forumet för Bilar med VW VR6 motor.
www.Gatbilar.se/Skee <- För info om min bil :)

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
20 juni 2007
Trådstartare
Skee skrev:

Hehe, aldrig! wink

Lackerare/Bilrecondare
4 190 Inlägg
20 juni 2007
Mäki skrev:
Skee skrev:

Hehe, aldrig! wink

Haha tongue
Den där växelknoppen vare väl inge fel på.. Testa montera den i bilen så man får se hur de ser ut smile
mvh kimpa

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
20 juni 2007
Trådstartare
kimpan_90 skrev:
Haha tongue
Den där växelknoppen vare väl inge fel på.. Testa montera den i bilen så man får se hur de ser ut smile
mvh kimpa

Den har sina skavanker wink
Den ska sitta bra eftersom alla inre mått är svarvade och borrade för hand efter originalknoppen smile Likaså gjorde jag ytterdiametern längst ner så den ska gå undefär med damasken.
Ska montera imorgon när jag åker ut till farmor å farfar!

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
23 juni 2007
Trådstartare
23/06/07

En till bild på växelspaksknoppen. Efter att ha testat den i bilen så märkte jag att den var alldeles för stor och klumpig, så den ska göras om och då kanske den får en ny form samtidigt. smile Men var riktigt roligt att göra något själv, och den ser inte allför dålig ur ändå smile
http://www.garaget.org/gallery/archive/23022/4303/23022-104943.jpg

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
23 juni 2007
Bra jobbat.. men va fan köp en knopp ? ;P tycker du ska ha en i blåt o svart läder som damasken

Bmw osv..

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
23 juni 2007
Trådstartare
UseDubbelTurbo skrev:
Bra jobbat.. men va fan köp en knopp ? ;P tycker du ska ha en i blåt o svart läder som damasken

Orka köpa då tongue
Ska ju göra om den här och då kommer jag kanske klä den också! smile (eller, det får fan farmor göra om den nu ska kunna räknas som styling lol )
Senast redigerat av Mäki (23 juni 2007)

Sök