Ska bli kul att se dig glida på stan sen i sommar tror jag. Verkar bli hur fint som helst. Bra med farmor å farfar plus garage. Har sån jag med men när jag ställt in min bil så har jag 5cm mellan krok och dörr. Förutsatt att jag lagt extralysena mot väggen i fram. Inget garage för dagens bilar tror jag. Hehe, plus att jag behöver bilen hela vintern. Menmen, keep up the good works!
faan va snyggt blir nu mäki... längtar till att få se den helt färdig.. en av de snyggaste A4 som jag sett......
Det var ingen dålig kritik det eller. Wow!
megaman_k skrev:
Ska bli kul att se dig glida på stan sen i sommar tror jag. Verkar bli hur fint som helst. Bra med farmor å farfar plus garage. Har sån jag med men när jag ställt in min bil så har jag 5cm mellan krok och dörr. Förutsatt att jag lagt extralysena mot väggen i fram. Inget garage för dagens bilar tror jag. Hehe, plus att jag behöver bilen hela vintern. Menmen, keep up the good works!
Ja du, om du missar mig till sommarn så måste du gå ut lite mer hehe Ja det är grymt skönt att ha garage här, ditt garage lät inte lika roligt om jag säger så
Tror jag vet varför det inte blir så mkt nytt nu. Var det inte så att jag såg dig eller iaf bilen ute på vägarna förbi statoil idag?
Jo jag var ute på vift idag skulle handla lite grejer, men polisen stoppade mig å svor över min regskylt som låg i rutan så jag var tvungen att åka å skaffa tejp till den haha!
Tror jag vet varför det inte blir så mkt nytt nu. Var det inte så att jag såg dig eller iaf bilen ute på vägarna förbi statoil idag?
Jo jag var ute på vift idag skulle handla lite grejer, men polisen stoppade mig å svor över min regskylt som låg i rutan så jag var tvungen att åka å skaffa tejp till den haha!
Uppdatering kommer inom 2 timmar.
Hehe, du börjar tidigt me kontakt me Farbror blå, bli bra kompis me dem så kan du komma undan lättre senare hehe
Hoppas på en bildrik och trevliga nyheter nu på uppdaten! mvh kimpa
Fronten börjar bli riktigt fin nu, synd att det ska kapas en massa nu strax bara hehe
Kletar på mer glasfiber för att jämna ut allting
Sen slipades det ner och ett lager polyester och glasfiberduk hittade hit igen. Nästa steg blir att göra om dom nedre luftintagen så dom blir som jag vill.
Någon som har lust att hjälpa mig städa lite sen? hehe.
Kommer nog att plocka bort allt efter hela sidan här och limma och plasta det här med sidokjolarna för att få det så snyggt som möjligt.
Och nu kommer bakvingen från några olika vinklar
Sitter ju bara med maskeringstejp på bilderna men formerna är ju jättefina Hoppas att den här uppdateringen dög, det händer inte så mycket mer just nu bara.
Hmm, vart stod dom då? Ser polisbil köra runt ibland men aldrig ute eller vad man ska säga, mer än bälteskollen då. Sen undrar jag, vart ska du sätta skylten sen när du ska köra dagligen? Köra i rutan och hoppas på det bästa? Och personligen så tycker jag att de höga vingarna är snyggare. Menmen, man kan ju inte få allt här i livet.
Hmm, vart stod dom då? Ser polisbil köra runt ibland men aldrig ute eller vad man ska säga, mer än bälteskollen då. Sen undrar jag, vart ska du sätta skylten sen när du ska köra dagligen? Köra i rutan och hoppas på det bästa? Och personligen så tycker jag att de höga vingarna är snyggare. Menmen, man kan ju inte få allt här i livet.
Dom stod nere vid löfbacken och vid informationsskylten från valbohållet. Jag kommer att sänka dom lite och antagligen lägga in nedre dimljus i fronten, så den kommer att ha lite former ändå . Regskylten kommer att lösas så bra att jag och pappa går ner i källaren där dekalfirman har rum just nu och tillverkar en skylt som klistras på fronten
darkwizard skrev:
Den där vingen kommer passa på din bil. Du får komme på nån universl lösning på regskylten, så att pliten blir glada.
Tack så mycket, antagligen kommer vingen plastas in i bakluckan, lutar åt det i varje fall. Angående skylten kan du läsa ovanför