Lite sen men kan lika gärna skriva ändå

Oh! Ska du köpa civic EG! Härliga grejer! Välkommen till en underbar modell isåfall!
Jag har haft en Eg4 ( = lsi = 1,5l 90hk) Det är en billig snål och rolig bil. Men jag tycker ändå du ska satsa på en Eg5 ( = Esi = 1,6l vtec 125hk) för den är en RIKTIGT rolig liten räcer.
Själv kör jag nu en Lsi med Esi motor som det är lite skojsigt gjort med. Lista på vad jag har för grejer står i bilbeskrivningen

Vet inte riktigt 0-100, men kan kanske gissa på... 7sec? Eftersom den är så högvarvig räcker det nästan med bara två växlar för att komma upp till 100km/h.
I just min så märks inte övergången till vtec så mycket, ganska sömmlös övergång. Men det är ett jäkla inferno där uppe i varven så man hinner inte tänka på det så mycket

Det vrålar och bilen skjuter iväg med ett jäkla drag, sen får man hålla hårt i ratten då den är framhjulsdriven så lossar den lite på ettan och tvåan så man måste hålla i så att den inte svänger. Den låter gött och man kan gasa tidigt ut ur kurvorna.
Jag körde ett litet rejs mot polaren med golf R32. Hans esp satte i direkt så jag drog iväg direkt, så det var lite ojämt men poängen var att det var i ganska långsam takt han knappade in på mig

Inklusive rödljusrejs, hårda inbromsningar med plattan i mattan efter och rejs på slingriga vägar så drar den bara 0,67 och klarar minst 60mil på en tank

det maximala jag lyckats komma upp till var 0,72 i förbrukning

Kul och billig bil med massor av delar!