____________________________________________________________________________________ Användaren avser inte bilder från MAX MEET så det är helt orelevant och hör inte hemma i denna tråd! // Moderator ____________________________________________________________________________________
Om vädret blir som de verkar på fre (uppehåll men ingen dundervärme) blir det ngt folk då? har tänkt att kika förbi...men de e som sagt en bit att åka Ska förvisso hämta min flickvän i Trollhättan men vill ju veta om det blir folk?
Om vädret blir som de verkar på fre (uppehåll men ingen dundervärme) blir det ngt folk då? har tänkt att kika förbi...men de e som sagt en bit att åka Ska förvisso hämta min flickvän i Trollhättan men vill ju veta om det blir folk?
I fredags var det regn fram till ungefär kl 4, sen blev det uppehåll/sol och det torkade upp väldigt snabbt. Var mycket folk i fredags så jag tycker absolut du ska åka om det bara är uppehåll.
Sportsedan skrev:
Kanske man skulle komma bort, skulle funka den här fredagen
hoppas på mkt folk eftersom det ska bli uppehåll iaf. angående crank it up så har jag en JBL P1222 12" som flåsar på ganska bra i lilla eclipsen (antar att jag inte har en suck jämfört med många ) . hoppas bara jag får min ny lackade huv imorn så jag kan ta pärlan med mig, annars blir det till att åka saab
Vem fan är Nira, och varför ska han spruta åt mig?
dyker kanske upp o kikar lite,mat måste man ju ha i paus från garaget också
Bygger kompletta bilar,du bestämmer.Motorjobb,styling,lack mm
samarbetspartners
JKR&Lack..CP-Service..Gik turbo..ralphsdack.com..skyltia,Inges bil och kaross
Pm för info