2323
Sök

Angående ..:::MAXMEETS:::.. Trollhättan -R.I.P 2010-09-03- -->> Besök BACKYARD AUTOMEET istället!!

Bonntrimmare
620 Inlägg
18 juli 2009
alla har sett varandras bilar redan kanske hade varit bättre å ha träffen mitt i veckan när ingen har något vettigt försig ändå. 10 bilar måste varit gänget som står på shell som har flyttat sig dit då???

Ingen minns tusen hk på pallbockar eller på ett papper för det är på gatan som respekten vinns! FiveStarRacing
Tack till
StreetPerformance
SpecialSvarv

59 Inlägg
18 juli 2009
shell!!Ingen aning,där brukar inte jag vara..Sen vet jag inte om det bara är folks bilar jag är intresserad av utan mer umgås och tjöta med bilintresserat folk/kompisar.

Saaboholic
3 129 Inlägg
18 juli 2009
Mathsa skrev:
shell!!Ingen aning,där brukar inte jag vara..Sen vet jag inte om det bara är folks bilar jag är intresserad av utan mer umgås och tjöta med bilintresserat folk/kompisar.

Precis.
Jag hade kommit förbi men var i fullgas på väg ner till gbg för nattliga aktiviteter ;/

"Liberty of thought is the life of the soul"

OEM <3
6 957 Inlägg
18 juli 2009
Hörde att det var 10-12 bilar på sin höjd, men vädret var ju bra då kanske många passade på
att öla på Fallens Dagar? Plus att det är semester och många kan vara bortresta eller
så har Max Meet bara dött..?

Vem vet ?!

OEM <3

88 Inlägg
18 juli 2009
Allt beror på fallens dar. Sup nu!

Hobby fotograf
23 Inlägg
20 juli 2009
Vore det inte perfekt o träffas o köra lite etc som vi alltid brukar göra nu när det är fallens?... polisen har ju händerna fulla med fulla småbarn etc så varför inte ta denna chans i akt o träffas?

mvh andreas

Berg
424 Inlägg
20 juli 2009
xro skrev:
Vore det inte perfekt o träffas o köra lite etc som vi alltid brukar göra nu när det är fallens?... polisen har ju händerna fulla med fulla småbarn etc så varför inte ta denna chans i akt o träffas?

mvh andreas

Fallens har redan vart^^ wink

Hobby fotograf
23 Inlägg
21 juli 2009
haha jaja så insatt är jag smile haha

1 232 Inlägg
21 juli 2009
i be there on friday ,see ya!

62 Inlägg
22 juli 2009
jaa jag är där som vanligt på fredag smile bättre att sikta på parkeringen vid BRL för den vid överby är så satans stor så då ser det bara värre ut tongue haha... alla skriver att dom ska dit och "köra" men inte en enda som gasar... finns några som alltid kör.. och fint de men nu när man kört mot dom HELA tiden kan det vara skoj med några nya!!!

184 Inlägg
23 juli 2009
Customize skrev:
jaa jag är där som vanligt på fredag smile bättre att sikta på parkeringen vid BRL för den vid överby är så satans stor så då ser det bara värre ut tongue haha... alla skriver att dom ska dit och "köra" men inte en enda som gasar... finns några som alltid kör.. och fint de men nu när man kört mot dom HELA tiden kan det vara skoj med några nya!!!

jag och en kompis har startat en volvoträff och tänkt att vi ska vara vid brl:s parkering, så det vore bussigt om ni inte bytte plats:) gäller iförsej bara första fredagen varje månad:P
Senast redigerat av JohanEkman (23 juli 2009)

918 Inlägg
23 juli 2009
Får se om jag kommer nu på fredag, beror på vädret. Kanske kommer med saaben eller med en volvo

2 924 Inlägg
23 juli 2009
Trådstartare
JohanEkman skrev:
Customize skrev:

jag och en kompis har startat en volvoträff och tänkt att vi ska vara vid brl:s parkering, så det vore bussigt om ni inte bytte plats:) gäller iförsej bara första fredagen varje månad:P

Det är redan bytt plats till "BRL parkeringen" för några veckor sedan eftersom den passar sig bättre nu med färre bilar ("Returstationsparkeringen" används vid mycket bilar)
Se MAX MEETs träffinfo i första inlägget i denna tråd.

Men varför ska man urskilja er Volvosar från övriga MAX MEET? Är ni skygga av er? roll
Join us all please! cool

Men NÄR ska detta pissväder sluta egentligen? sad

~ Life is short, have FUN! ~

184 Inlägg
23 juli 2009
peegee skrev:
JohanEkman skrev:
Customize skrev:

Det är redan bytt plats till "BRL parkeringen" för några veckor sedan eftersom den passar sig bättre nu med färre bilar ("Returstationsparkeringen" används vid mycket bilar)

Men varför ska man urskilja er Volvosar från övriga MAX MEET? Är ni skygga av er? roll
Join us all please! cool

hehhee ofan, inte sett detta:| ok, då får vi vara nån annan stans, vi vill ha en träff i månaden för bara volvos, sen dom andra fredagarna när vi inte våran träff kommer jag gärna:)
Senast redigerat av JohanEkman (23 juli 2009)

2 924 Inlägg
23 juli 2009
Trådstartare
JohanEkman skrev:
peegee skrev:
JohanEkman skrev:

Join us all please! cool

hehhee ofan, inte sett detta:| ok, då får vi vara nån annan stans, vi vill ha en träff i månaden för bara volvos, sen dom andra fredagarna när vi inte våran träff kommer jag gärna:)

Tråkigt för MAX MEET att ni vill vara ensamma...Varför duger det inte att vara med alla andra?
De flesta Volvosar brukar ju ställas ihop ändå å ni kan ju tjöta å beundra varandras Volvosar lika mkt även om det stär andra bilar i närheten eller? roll
(...eller så har ni helt enkelt er Volvoträff en annan veckodag förslagsvis?)

~ Life is short, have FUN! ~

455 Inlägg
24 juli 2009
peegee skrev:
JohanEkman skrev:
peegee skrev:

Join us all please! cool

Tråkigt för MAX MEET att ni vill vara ensamma...Varför duger det inte att vara med alla andra?
De flesta Volvosar brukar ju ställas ihop ändå å ni kan ju tjöta å beundra varandras Volvosar lika mkt även om det stär andra bilar i närheten eller? roll
(...eller så har ni helt enkelt er Volvoträff en annan veckodag förslagsvis?)

när är det volvo träff då?  fler bilar = roligare tycker jag! blir det mycket bilar på fredag nu? många som ska komma?

>syns man inte finns man inte<

Lageransvarig/Montör
378 Inlägg
24 juli 2009
Blir det några bilar ikv så man vet om det är värt att åka alla milen ?

___
\__
___o__|

Saaboholic
3 129 Inlägg
24 juli 2009
jag kommer ikväll om vädret fortsätter att hålla i sig.. dvs uppehåll tongue

"Liberty of thought is the life of the soul"

391 Inlägg
24 juli 2009
Jag kommer ikväll om jag hinner bli klar me bilen tongue o om vädret e bra smile

33 Inlägg
24 juli 2009
Kommer och tar med mig en kompis också smile

Sök